کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های روانشناسی

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین کتاب های روانشناسی اجتماعی دنیا که به زبان های خارجی نوشته شده اند بپردازیم . شما می توانید این کتاب ها را به هر دو صورت کتاب الکترونیکی و نسخه چاپی از ما درخواست کنید تا به زبان اصلی بدست شما برسانیم . در میان بهترین کتاب های انگیزشی دنیا ، این کتاب ها همواره حرفی برای گفتن داشته اند .

1)کتاب “Owning Your Own Shadow: Understanding the Dark Side of the Psyche” نوشته “Robert Johnson”

این کتاب ۱۱۹ صفحه‌ای بهترین توضیح در سایه شخصی که می‌توانید در چاپ پیدا کنید را به شما می دهد . سایه، تمام قسمت‌های خود را نشان می‌دهد که ما ندانسته از آن جدا شده‌ایم. و این قسمت‌های جداشده چیزی هستند که بیشتر رفتار ما را هدایت می کند بدون آنکه خودمان متوجه چنین چیزی باشیم . این کتاب روانشناسی رفتار برای علاقمندان به علم روانشناسی بسیار مفید و سودمند خواهد بود .

2)کتاب “Games People Play” نوشته “Eric Berne”

نظریه کلاسیک برن از دهه ۶۰ میلادی تابحال هنوز به شدت کارآمد است آنالیز تبادلی، رفتار انسانی را از طریق یک لنز اجتماعی بررسی می‌کند . برن نشان می‌دهد که در روابط اجتماعی، افراد یکی از سه شخصیت های ذیل را تشکیل می‌دهند: بزرگ‌سال، والد، و کودک . فرد بزرگسال منطقی است، والد حساس و پرورشی است و کودک وابسته و شهودی است . این کتاب در میان بهترین کتاب های روانشناسی 2017 قرار گرفت .

3)کتاب “He” نوشته “Robert Johnson”

هر انسانی باید کتاب “He” را خوانده باشد . جانسون از طریق اساطیر پادشاه آرتور و افسانه جام، روانشناسی رفتار را در 82 صفحه توضیح می‌دهد. مطمئن نیستم که اگر کسی این کتاب را در دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ میلادی می خواند ، درکش میکرد اما باتوجه به ارتقای شعور بشریت ، در امروزه این کتاب برای همگان قابل فهم است . هر زنی که می‌خواهد ذهن مردانه را درک کند، می تواند از این کتاب استفاده کند . این کتاب جزو بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت می باشد .

3)کتاب “She” نوشته “Robert Johnson”

در این کتاب 80 صفحه ای ، جانسون از طریق افسانه‌هایی زیبا ، روانشناسی زنانه را تجزیه و تحلیل می‌کند. مطالعات او این مساله را روشن می‌کند که ذهن مردان و زنان اساسا با هم متفاوت است.این کتاب یک راهنمای مفید برای کسانی است که دانلود کتاب روانشناسی موفقیت همواره یکی از جستجوهای آنها در شبکه جهانی است .

3)کتاب “We” نوشته “Robert Johnson”

چطور می‌توانید بدون خواندن کتابما” در یک رابطه باشید؟ همه ما با ایده‌هایی درباره عشق رمانتیک از داستان‌ها، فیلم‌ها و رسانه‌ها آشنا هستیم . ایده هایی که به ما می گوید ارتباط انسانی در حد “عشق” به سختی ممکن است موفقیت آمیز باشد . جانسون عشق رمانتیک میان “تریستان” و “ایزولت” (از افسانه های باستان) دوست داشت. کتاب “جانسون” یک کتاب ضروری برای هر کسی است که می خواهد رابطه یا ازدواجی آگاهانه داشته باشد . 

6)کتاب “Start Where You Are” نوشته “Pema Chodren”

هرچند که بیش از ۱۲۰ سال از روان‌شناسی در غرب می گذرد اما روان‌شناسی شرق هزاران سال از آن بزرگ‌تر است . این کتاب براساس آنچه که “Lojong” گفته می‌شود نوشته شده است .  “لوجونگ” یک تمرین ذهنی بودایی است که حداقل ۳۰۰ سال قدمت دارد. این تمرین ذهنی، بر روی ۵۹ شعار که درخشندگی روان‌شناسی بودایی را نشان می‌دهند، استوار است . به جرئت می توان گفت این کتاب بهترین کتاب خودشناسی برخواسته از شرق می باشد . 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا