کتابمنابع لاتین

پرفروش ترین کتاب های New York Times

درمیان فهرست پرفروش ترین کتاب ها در ایالات متحده آمریکا ، همواره لیست New York Times معتبرترین و برجسته ترین فهرست بوده است ، این لیست در مجله نقد کتاب پایگاه خبری نیویورک تایمز قرار دارد و معمولا به صورت هفتگی به روز رسانی می شود . ما در اینجا به معرفی بهترین کتاب های نیویورک تایمز می پردازیم :

1)کتاب “The New Girl” نوشته “Daniel Silva”

کتاب “The New Girl” داستان گابریل آلون ، رئیس سازمان اطلاعات و همچنین هم‌کاری اسراییل با ولیعهد عربستان‌سعودی که دخترش ربوده شده‌است را شرح می دهد . این کتاب از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز است .

2)کتاب “Where The Crawdads Sing” نوشته “

در یک شهر آرام در ساحل کارولینای شمالی در سال ۱۹۶۹ ، یک زن جوان که تنها در مرداب به سر می برد، مظنون به قتل شد . این کتاب ماجراجویانه و بسیار مهیج است . به همین دلیل در لیست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار گرفته است .

3)کتاب “The Nickel Boys” نوشته “Colson Whitehead”

دو پسر در مدرسه اصلاح دوران جیم کرو به شیوه‌هایی که دهه‌ها بعد بر آن‌ها تاثیر می‌گذارند، واکنش نشان می‌دهند . زیبایی و رسایی این کتاب ، باعث شده است تا در میان لیست کتاب های نیویورک تایمز قرار بگیرد .

4)کتاب “Under Currents” نوشته “Nora Roberts”

هنگامی که او در کوه‌های”Blue Ridge” در کارولینای شمالی شروع به ساختن خانواده جدیدی کرد، صدای یک دوران خشونت‌آمیز از کودکی به گوش رسید و همان صدا شروعی برای نگاشتن این کتاب شد . شاید همان صدا نیز دلیلی برای قرار گرفتن این کتاب در لیست پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز شد. 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا