کتابمنابع لاتین

کتاب در زمینه تجارت

پس از دانلود کتاب تاجر باهوش در اوایل هزاره سوم میلادی ، فروش کتاب های تجاری به یک باره افزایش چشمگیری داشت به طوری که فروش کتاب بیل گیتس در عرض دو سال 5 برابر شد ! ما در اینجا می خواهیم بهترین کتاب های کسب و کار و تجارت را به شما معرفی کنیم . با ما باشید :

1)کتاب “Business Adventures” نوشته “John Brooks”

“جان بروکز” در این کتاب خود که “ماجراجویی های تجارت” نام دارد می گوید که فاجعه شرکت 350 میلیون دلاری “فورد موتور” موسوم به “Edsel” ، ظهور سریع و باورنکردنی زیراکس و رسوایی غیرقابل باور در جنرال برقی و گوگرد خلیج تگزاس در چه چیزی مشترک هستند ؟ هر یک از اینها مثالی از این است که یک شرکت نمادین چگونه در یک لحظه خاص مشهور شد ؟ این حساب‌های برجسته و جذاب امروزه با درک پیچیدگی‌های زندگی تجاری در زمانی که این رخدادها اتفاق افتاد ، مرتبط هستند . برای دانلود کتاب ماجراجویی های تجارت جان بروکز می توانید از مجموعه ما استفاده کنید .

2)کتاب “The Intelligent Investor” نوشته”Benjamin Graham”

“بنجامین گراهام” بزرگ‌ترین مشاور سرمایه‌گذاری قرن بیستم در کتاب “سرمایه گذار باهوش” ، مردم سراسر جهان را آموزش می دهد و آن ها را برای یک سرمایه گذاری موفق الهام می بخشد . فلسفه “گراهام” که سرمایه‌گذاری ارزشی” نام دارد ، از سرمایه گذاران دربرابر ارتکاب خطاهای اساسی و بزرگ محافظت می‌کند و آن‌ها را به استراتژی‌ توسعه های بلند مدت سوق می دهد . کتاب سرمایه‌گذار باهوش” نوشته”بنجامین گراهام” از زمان انتشار اصلی آن در سال ۱۹۴۹ عنوان “کتاب مقدس بازار سهام” را از آن خود کرده‌است . در میان کتابهای تجارت و بازرگانی این کتاب جزو بهترین ها می باشد . 

3)کتاب “The Innovator’s Dilemma” نوشته “Clayton M. Christensen”

کتاب”The Innovator’s Dilemma” نوشته”Clayton M. Christensen” به عنوان یک مشاور تجاری و یک راهنمای خوب ، با ارائه هر دو وجه  موفقیت و شکست شرکتهای پیشرو و بزرگ به شما کمک های بسیاری می کند . این کتاب مجموعه ای از قوانین برای سرمایه گذاری در پدیده نوآوریهای مختل کننده را به شما می دهد . “استیو جابز” موسس شرکت “Apple” از این کتاب برای درک قوانین رایانش ابری تجارت و وجوه شکست و موفقیت یک شرکت بزرگ استفاده کرد . کتاب”The Innovator’s Dilemma” یک کتاب روانشناسی تجارت است که به شما اطلاعات بسیار سودمندی از دنیای تجارت و بیزینس می دهد .

4)کتاب “The Art of War” نوشته”Sun Tzu”

این کتاب در قرن ششم پیش از میلاد نوشته شده است .کتاب “The Art of War” نوشته”Sun Tzu” امروزه هنوز نیز به عنوان یک کتاب استاتژی نظامی استفاده می شود . “ناپلئون بناپارت” ، “موسولینی” ، “ژنرال داگلاس مک آرتور” و “جرج واشنگتن” همگی ادعا می کردند که از این کتاب الهام گرفته اند . و برای راهنمایی های در زمینه مدیریت تجارت و نیز مدیریت فراتر از دنیای جنگ، نظراتسان تزو” را برای اداره سیاست و استراتژی تجاری و مدیریتی به کار برده‌اند . این کتاب می تواند بهترین کتاب موفقیت در کسب و کار باشد . 

5)کتاب” ! Think and Grow Rich ” نوشته “Napoleon Hill”

“ناپلئون هیل” از طریق تحقیق درباره بیلیونرها ، فلسفه و سبک زندگی خود را پشت سر کسانی که موفقیت مالی را تجربه کرده بودند ، ساخت . هدف “ناپلئون هیل” این بود که دیگران را نیز به عنوان یک بیلیونر پرورش دهد ،کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید بیشتر در مورد تشویق مردم به اهداف پرسپکتیو خودشان است . این کتاب بیزینس جزو پرفروش ترین کتاب ها در زمینه تجارت می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا