کتابمنابع لاتین

کتاب در زمینه سلامت

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین کتاب های سلامت بپردازیم . کتاب هایی که توسط مشهورترین و زبده ترین کارشناسان سلامت و تغذیه اروپا و آمریکا نوشته شده اند .

1.کتاب “The New Health Rule” نوشته “Frank Lipman” و “Danielle claro”

با بررسی بیش از 139 مشتری و امتیاز تقریباً پنج ستاره ، این کتاب دستیابی کاملی به سلامتی و تغذیه سالم بدست می دهد و توسط کارشناسان سلامت و تغذیه بسیاری توصیه می شود . این کتاب توصیه‌های سلامتی در حال تغییر را با نکات قابل اقدام برای بهبود ذهن ، بدن و روح مرتبط می‌سازد . این موضوعات شامل همه چیز می شوند : از نحوه رسیدن به خواب خوب شبانه گرفته تا فواید قرار گرفتن روزانه در زیر نور خورشید ، از شرح موادغذایی مسموم که ممکن است خانواده شما را بیمار کرد گرفته تا غذاهایی که شما باید برای جلوگیری از آلزایمر مصرف کنید . در لیست دانلود کتاب تغذیه و سلامتی این کتاب در صدر قرار می گیرد .

2.کتاب “The Beauty Detox Solution” نوشته “Kimberly Snyder”

“Kimberly Snyder” در این کتاب برنامه سلامتی را موعظه می کند که شما فقط باید به آن نگاه کنید تا آن را بشناسید . او دارای پوستی درخشان ، درخشش جوانی و انرژی بی حد و حصر است که همه به دنبالش هستیم . شما نمی توانید این زیبایی را از درون جعل کنید . کتاب “The Beauty Detox Solution” اسرار زیادی در مورد سلامت پوست و مو در اختیار شما می گذارد و در صورت عمل کردن به توصیه های این کتاب ، پوستی زیبا و درخشان و موهایی جذاب و براق خواهید داشت . این کتاب بهترین کتاب در زمینه سلامت پوست و مو می باشد .

3.کتاب “Loving Yourself to Great Health” نوشته “Louise Hay” ، “Ahlea Khadro” و “Heather Dane”

وقتی صحبت از کتاب های مربوط به سلامتی می شود ، “Louise Hay” تقریباً همیشه در صدر لیست است . او که یکی از درخشان ترین کارشناسان سلامت و تغذیه است ، با کتاب “Loving Yourself to Great Health” سعی در دگرگون کردن زندگی مردم دارد که در آن با دو تن از کارشناسان بهداشت و تغذیه “Ahlea Khadro” و “Heather Dane” برای کمک به مردم در مورد “زندگی سالم و غنی از مواد مغذی” به مردم آموزش های لازم را می دهد . این کتاب ، یک کتاب در مورد تغذیه سالم می باشد .

4.کتاب “Eat for Health” نوشته “Joel Fuhrman”

دکتر “Joel Fuhrman” عضو هیئت مدیره سازمان پزشک خانواده ، نویسنده پرفروش در نشریه نیویورک تایمز و محقق تغذیه ، در کتاب “Eat for Health” یک سیستم علمی اثبات شده را ایجاد کرده است که به شما کمک می کند تا بر بیماری هایی از قبیل :”واژگونی بیماری هایی مانند بیماری های قلبی ، سردرد ، آلرژی ، فشار خون بالا و دیابت” با عوارض جانبی بسیار چشمگیر آنها غلبه کنید . توصیه های بدون سر و صدای او در این کتاب ، برنامه های غذایی و 150 دستور العمل برای کمک به شما در انتخاب غذای سالم تر را ارائه می دهد . این کتاب بهترین کتاب تغذیه است .

5.کتاب “Brain Maker” نوشته “David Perlmutter” و “Kristin Loberg”

تحقیقات قابل توجهی در مورد فواید سلامتی روده و نقش آن در بهبود و محافظت از مغز شما صورت گرفته است ، اما این کتاب بیشتر به شرح این مسئله می پردازد . کتاب “Brain Maker” نوشته دکتر “David Perlmutter” (که یک متخصص مغز و اعصاب است نه متخصص تغذیه و سلامت) به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های نشریه نیویورک تایمز و پرفروشترین کتاب آمازون در گروه آلزایمر ، رابطه مهم بین میکروب های روده و مغز ، چگونگی انتخاب ناسالم شیوه تغذیه و آنچه که ما می توانیم انجام دهیم تا سلامت به روده ما برگردد را توضیح می دهد . این کتاب بهترین کتاب در مورد تغذیه به شمار می رود .

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا