کتابمنابع لاتین

کتاب در زمینه مدیریت بازرگانی

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین کتاب های مدیریت بازرگانی بپردازیم . کتاب هایی که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و خواندن آن ها می تواند اطلاعات و دانش شما در زمینه مدیریت بازرگانی را افزایش دهد . شما برای خرید pdf کتاب مدیریت بازرگانی می توانید کتاب مورد نظر خود را در قسمت “ثبت درخواست” سایت ما درخواست دهید . مجموعه ما فایل مورد نظر شما را به هر دو صورت نسخه چاپی و یا کتاب الکترونیک بدست شما می رساند .

1.کتاب “The Personal MBA” نوشته “Josh Kaufman”

“Josh Kaufman” بنیان گذار سایت “PersonalMBA.com” این مجموعه را به عنوان جایگزینی برای مدارس کسب و کار ایجاد کرد . وبلاگ او صدها هزار جلد از بهترین کتاب‌های کسب و کار و قدرتمندترین مفاهیم تجاری در تمام زمان‌ها را به خوانندگان معرفی کرده‌است . حال او در کتاب “The Personal MBA” ضروریات کارآفرینی ، بازاریابی ، فروش ، مذاکره ، عملیات ، بهره‌وری ، طراحی سیستم‌ها و مطالبی خیلی بیشتر از اینها را به اشتراک می‌گذارد . این کتاب بهترین کتاب مدیریت مالی است .

2.کتاب “Business Management for the IB Diploma Coursebook” نوشته “Peter Stimpson” و “Alex Smith”

کتاب “Business Management for the IB Diploma Coursebook” برای استفاده در کلاس و مطالعه مستقل ، متناسب با نیاز موضوعی و اهداف ارزیابی برنامه های درسی “IB” است . این کتاب شامل اهداف آموزشی مفیدی است و مطالب آن به طور کلی خلاصه می‌شود در :تئوری یکپارچه مطالب” ،بخش‌های شفاف” ،ساختار برنامه‌درسی IB و محتوای آن” ،سوالات تمرینی سبک” ،امتحان و فصل هایی درباره تکنیک‌های ارزیابی و امتحان” . در کتابهای رشته مدیریت بازرگانی از این کتاب استفاده های زیادی شده است محال است در یک pdf جزوه مدیریت بازرگانی آثاری از این کتاب را مشاهده نکنید .

3.کتاب “Operations Management For Dummies” نوشته “Mary Ann Anderson” و “Edward J. Anderson” و “Geoffrey Parker”

این کتاب یک مهارت مهم برای رهبران کسب‌وکار فعلی و مشتاق برای توسعه و البته استادان این رشته است که با طراحی و مدیریت محصولات ، فرآیندها ، خدمات و زنجیره‌های تامین سر و کار دارد . کتاب”Operations Management for Dummies” یک منبع رو به رشد و یک دوره مورد نیاز برای بسیاری از دانشجویان و کارآفرینان رشته‌های MBA است . کتاب”Operations Management for Dummies” بهترین کتاب مدیریت کسب و کار است .

4.کتاب “Technology Business Management” نوشته “Todd Tucker”

برای بسیاری از ClOها ، ارزشی که ارائه می‌کنند مبهم است . این بدین معنا نیست که آن‌ها نتایج مثبتی برای کسب‌وکار ایجاد نمی‌کنند ، بلکه  بدین معناست که آن‌ها برای نشان دادن ارزش پول زمان بسیار زیادی خرج می‌کنند . در نتیجه ، بسیاری از رمدیران IT خود را در یک چرخه معیوب برای دفاع از بودجه‌های خود می‌یابند و تقلا می‌کنند تا با اشتهای سیری‌ناپذیر تجاری برای نوآوری همگام شوند . “Todd Tucker” در این کتاب ، تمامی این موضوعات را مورد بررسی قرار می دهد . در لیست کتاب های مدیریت استراتژیک این کتاب یک منبع قابل اطمینان برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

5.کتاب “Small Business Management” نوشته “Timothy S. Hatten”

کتاب “Small Business Management” با تمرکز بر دستیابی و حفظ مزیت رقابتی پایدار به عنوان یک سازمان کوچک ، مقدمه ای متعادل را برای کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد . موضوعات فعلی از جمله فرصت های جهانی ، خدمات ، کیفیت و فناوری ، در کل متن این کتاب برجسته شده است و این کتاب را به یک راهنمای برنامه کسب و کار آنلاین تبدیل کرده است و الگوهای برخی از گسترده ترین اطلاعات موجود در مورد برنامه ریزی کسب و کار را ارائه می دهد . همین موضوع این کتاب را به بهترین کتاب مدیریت منابع انسانی تبدیل نموده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا