کتابمنابع لاتین

کتاب های اقتصادی

در ادامه معرفی بهترین کتابها ، در این مقاله می خواهیم به معرفی کتاب های معروف اقتصادی بپردازیم . برای خرید اینترنتی کتاب های موردنظر خود ، می توانید در قسمت “ثبت درخواست” کتاب خود را به ما اعلام کنید و در کمترین زمان به هر دو صورت کتاب الکترونیک و یا نسخه چاپی از ما دریافت کنید .

1.کتاب”Kochland” نوشته “Christopher Leonard”

درآمد سالانه صنایعکوچ” بزرگ‌تر از درآمد گلدمن ساکس ، فیسبوک و صنایع فولاد آمریکا در سال می‌باشد . “کوچ” در همه جا وجود دارد : کودهای شیمیایی که مواد غذایی ما را به مواد شیمیایی تبدیل می‌کنند ، لوله های ما را می سازند ، فرش و پوشک ما را به تجارت وال استریت در همه این کالاها تبدیل می‌کنند و ... اما تنها تعداد کمی از مردم در مورد صنایعکوچ” می‌دانند . این کتاب به شرح احوال تجارت موفق صنعت “کوچ” و اینکه چه شد که “کوچ” به این جایگاه موفق رسید می پردازد . برای معرفی بهترین کتاب اقتصادی این کتاب در صدر لیست قرار می گیرد .

2.کتاب “The Economics Book” نوشته “Niall Kishtainy”

این کتاب به وضوح بیشتر از یکصد ایده پیشگامانه در اقتصاد ، از اولین تجارب تجارت گرفته تا بحران‌های اقتصادی جهانی وحتی بیشتر از آن را توضیح می‌دهد . کتاب “The Economics Book” با استفاده از گرافیک و آثار هنری زیبا ، نقل‌قول‌های مختصر و متن کامل ، مفاهیم ضمنی پول و بتن تجاری را به شما آموزش می دهد . ارزش این کتاب زمانی عیان تر می شود که می فهمیم دانلود کتاب کلیات علم اقتصاد در نگارش خود از این کتاب بهره های زیادی برده است .

3.کتاب “Economics in One Lesson” نوشته “Henry Hazlitt”

در بین متفکران اقتصادی پیشرو مدرسه اتریش” ، که افرادی همچون “Carl Menger” ، “Ludwig von Mises” و “Friedrich Hayek” و دیگر اقتصاددانان برجسته بود ،هنری هزلیت” ۸۹۴ ۱۹۹۳) یک فیلسوف آزادیخواه، یک اقتصاددان فهیم و یک خبرنگار کوشا بود . او معاون رئیس بنیاد آموزش اقتصادی و اولین سردبیر مجلهفریمن” بود که یک نشریه آزاد لیبرال بود . کتاب “Economics in one Lessons” حاصل سالها تحقیقات او در زمینه علم اقتصاد و تجربیات او از تحصیل در کنار بزرگان علم اقتصاد تاریخ در مدرسه اتریش می باشد . اگر به دنبال دانلود بهترین کتاب اقتصادی دنیا هستید ، ما به شما این کتاب را معرفی می کنیم .

4.کتاب “Economics 101” نوشته “Alfred Mill”

در اغلب موارد ، کتاب‌های درسی،  جزئیات قابل‌توجه علم اقتصاد را به یک گفتمان خسته‌کننده تبدیل می‌کنند که حتی “Joseph Stiglitz” از بزرگان دنیای اقتصاد را نیز به خواب می‌برد . کتاب “Economics 101” توضیحات خسته‌کننده را کاهش می‌دهد و به جای آن ،درس‌هایی را ارایه می‌دهد که شما را درگیر می‌کند همانطور که بررسی می‌کنید که چگونه منابع جوامع خود را به حداکثر سوددهی برسانید . دانلود کتاب اقتصاد به زبان ساده اقتباسی از این کتاب می باشد .

5.کتاب “Economic Facts and Fallacies” نوشته “Thomas Sowell”

“Thomas Sowell” در کتاب “Economic Facts and Fallacies”به شکلی پر جنب و جوش برخی از رایج ترین اشتباهات مربوط به مسائل اقتصادی را  نشان می دهد که نیازی به دانش قبلی درباره اقتصاد ندارد و مبتدی ترین افراد در علم اقتصاد نیز می توانند مفاهیم این کتاب را درک کنند . این کتاب علاوه برآنکه بهترین کتاب اقتصاد سیاسی است ، از کتاب های معروف اقتصادی نیز می باشد و عنوان پرفروش ترین کتاب اقتصادی سال 2018 را با خود به همراه دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا