کتابمنابع لاتین

کتاب های دندانپزشکی

در این مقاله می خواهیم به معرفی چند جلد از برترین منابع خارجی دندانپزشکی بپردازیم . در میان کتاب های پزشکی ، کتب دندانپزشکی همواره کمیاب تر و البته گرانتر بوده اند . کتاب های معرفی شده در زیر ، جزو بهترین کتاب های دندانپزشکی هستند که کتاب های دندانپزشکی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های پزشکی کشور ، کمک های زیادی از این کتب گرفته اند .

1)کتاب “Clinical Practice of the Dental Hygienist” نوشته “Esther M.Wilkins”

کتاب “Dental Hygienist” به عنوان متن سنگ بنای هر برنامه آموزش بهداشت دهان در تمامی کشور تلقی می‌شود . این کتاب به دانش آموزان کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌هایی که برای تمرین موفق و مبتنی بر شواهد در محیط بهداشت دهان به سرعتدر حال تغییر هستند را یاد گرفته و دانش های از پیش آموخته خود را گسترش دهند . این کتاب که یکی از منابع برجسته در آموزش بهداشت دهان است ، موضوعات حیاتی در بهداشت دهان و دندان به شکلی ساده ارائه می دهد و طرح کلی را گسترش می‌دهد و اطلاعات را برای یافتن و درک مرجع آسان می‌سازد . pdf کتاب ملی دندانپزشکی از این کتاب بهره های زیادی برده است .

2)کتاب “Dental Public Health and Research” نوشته “Christine N. Nathe”

این کتاب ، دنیای همیشه در حال تغییر سلامت عمومی دندان‌پزشکی را بررسی می‌کند و یک مسیر شغلی پویا برای متخصصان بهداشت دندان ایجاد می کند و خوانندگان را با ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای تمرین و هدایت بهداشت دندان در محیط بهداشت عمومی آشنا می کند . نسخه چهارم این کتاب ، تاکید بیشتری بر درک بهداشت دندان و اصول تحقیق و بحث در مورد علم بهداشت عمومی دارد کتاب دستیار دندانپزشک pdf اقتباسی از این کتاب است .

3)کتاب “Patient Assessment Tutorials” نوشته “Jill S.Gehrig”

این کتاب یکی از سودمندترین کتب دندانپزشکی است که کتاب های آموزشی بسیاری از جمله کتاب the first دندانپزشکی و کتاب پترسون دندانپزشکی براساس این کتاب نوشته شده اند . کتاب “Patient Assessment Tutorials” شامل چهار فصل ارتباطی (از جمله یک فصل مصاحبه انگیزشی کاملا جدید)و همچنین بخش‌های انسانی منحصر به فرد است که شامل تجربه‌های واقعی زندگی مشترک بین بیماران، دانشجویان، و متخصص بالینی بهداشت دهان و دندان می‌شود.

4)کتاب “Dental Anatomy Coloring Book” نوشته “Margaret J.Fehrenbach”

 

با مطالعه این کتاب ساختارهای پیچیده سر و گردن را به سادگی یاد بگیرید ! کتابDental Anatomy Coloring Book” مقدمه‌ای بر کاربرد آسان آناتومی همراه با سیستم‌های پایه بدن است که بر دندان‌پزشکی تاثیر می‌گذارد . هر فصل این کتاب شامل تصاویری می شود که شما را با برچسب‌های مربوطه آشنا می‌کند و به شما کمک می کند تا بتوانید با آن برچسب ها ارتباط برقرار کنید . خود هر تصویر نیز شامل سوالاتی از قبیل تست و درک مطلب است . این کتاب دستیار دندانپزشک pdf می تواند کمک های زیادی به شما کند .

5)کتاب “Case Studies in Dental Hygiene” نوشته “Evelyn Thomson”

این کتاب برای هدایت توسعه مهارت‌های فکری و کاربردهای تئوری برای آموزش بهداشت دهان و مراقبت از دندان ها برای همه سطوح (از دانشجویان سطح مبتدی تا پیشرفته) طراحی شده‌است. کتاب”Case Studies in Dental Hygiene” برای استفاده در برنامه‌درسی رشته های دندان‌پزشکی طراحی شده‌است . شما در دانلود کتاب های ترم اول دندانپزشکی و نیز کتاب دندانپزشکی پینکهام آثار زیادی از این کتاب را مشاهده می کنید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا