کتابمنابع لاتین

کتاب های مهندسی عمران

امروز می خواهیم به معرفی مجموعه کتاب های مهندسی عمرانکه به زبان های خارجی نوشته شده اند بپردازیم . شما برای دانلود کتاب های زبان اصلی مهندسی عمران و همچنین دانلود pdf کتاب های مهندسی عمران به هر دو صورت کتاب الکترونیک و نسخه چاپی ، می توانید کتاب مورد نظر خود را به ما درخواست بدهید . مجموعه فایلسو در اسرع وقت کتاب مورد نیاز شما را به دستتان خواهد رسانید .

1)کتاب “PE Civil Reference Manual” نوشته “Michael R. Lindeburg PE”

این کتاب تنها مرجعی است که باید برای بخشBreadth” از آزمون Civil PE فراهم کنید. این کتابچه راهنمای جامع، ویژگی‌های آزمون NCEES را دنبال می‌کند و موضوعات پیچیده را با تجزیه آن‌ها به بخش‌های متراکم، قابل‌فهم و قابل خواندن مخاطب شرح می دهد . با ارایه یک مرور کامل از همه موضوعات امتحان، این دفترچه راهنما تا به امروز به ویژگی‌های آزمون فعلی و استانداردهای طراحی بستگی دارد و طراحی آموزشی را به کار می‌گیرد تا درک جامعی از این که اعتماد را ایجاد کند، به کار گیرد.این کتاب از کتاب های کاربردی عمران است .

2)کتاب “Two-Stroke Engine Repair and Maintenance” نوشته “Paul Dempsey”

آیا بیشتر وقت خود را صرف از بین بردن علفهای هرز می‌کنید تا از حیاط پشتی خود لذت ببرید؟ با استفاده از این روش، شما می‌توانید با موتور دو زمانه خود در نبرد پیروز شوید.کتاب “تعمیر و نگهداری موتور” به وسیله “Paul Dempsey” به شما نشان می‌دهد که چگونه موتورهایی از قبیل تجهیزات باغبانی، ابزارهای ساخت‌وساز، پمپ‌های قابل‌حمل، ژنراتور، ژنراتور، موتورهای trolling و غیره را تعمیر کنید.از کتاب های سری عمران خواندن این کتاب خالی از لطف نیست .

3)کتاب “Structural Analysis” نوشته Russell C. Hibbeler”

این کتاب به ارائه تئوری و کاربردهای تجزیه و تحلیل ساختاری می‌پردازد که شامل بسته ها و قاب‌ها نیز می‌شود. این متن بر توسعه توانایی مدل و تجزیه و تحلیل یک سازه در آماده‌سازی برای تمرین حرفه‌ای تاکید می‌کند.این متن برای اطمینان از این که اولین دوره آن‌ها در این موضوع، برخی از روش‌های کلاسیک تحلیل ساختاری را درک می‌کنند، به منظور بدست آوردن درک بهتر از اینکه چگونه بارها از طریق یک ساختار انتقال می‌یابند و چگونه سازه تحت بار تغییر شکل خواهد داد، طراحی شده‌است. تعداد زیادی از مشکلات شرایط واقع گرایانه شامل سطوح مختلف دشواری را پوشش می‌دهند.این کتاب یک کتاب اطلاعات عمومی عمران می باشد .

4)کتاب “Elementary Surveying” نوشته “Charles D. Ghilani”

این متن که به شدت قابل خواندن است، مفاهیم اساسی و مواد عملی را در هر کدام از مناطق برای بررسی مدرن زمین شناسی ارائه می‌دهد. عمق و عرض این کتاب برای فرد محصل بسیار ایده‌آل است.زمین شناسی همواره یک علم مهم درکنار مهندسی عمران بوده است و به همین دلیل در هر فروشگاه کتاب مهندسی عمران کتاب هایی مربوط به علم زمین شناسی موجود است .

5)کتاب “Design of Reinforced Concrete” نوشته “Jack C. McCormac” وRussell H. Brown”

این کتاب اصول طراحی بتن تقویت‌شده در یک روش واضح و جامع و بر پایه اصول اولیه مکانیک جامدات را شرح می دهد . با خواندن این کتاب درک دانشجویان از مکانیک پایه برای یادگیری مفاهیم جدید مانند اثر فشردگی و کرنش در بتون و در عین حال استفاده از کد ACI تقویت می شود . به نوعی می توان گفت که این کتاب ، یک کتاب فوت و فن های ساختمان سازی است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا