رمانکتاب

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه Rebecca Yarros

خرید کتاب های زبان اصلی ربکا یاروس

ربکا یاروس با نوشتن یکی از پرطرفدارترین کتاب عاشقانه به نام کتاب Fourth Wing در سال ۲۰۲۳ به شهرت رسید.یاروس یک دهه را صرف انتشار کتاب های عاشقانه کرده بود تا اینکه بال چهارم محبوبیت بی سابقه ای به او داد.در این مطلب برترین کتاب های عاشقانه از Rebecca Yarros را به شما معرفی میکنیم.شما می توانید برای خرید کتاب از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

ربکا یاروس

کتاب های عاشقانه Rebecca Yarros

ربکا یاروس به عنوان همسر یک فرد نظامی ، در دوران خدمت همسرش در کتاب‌های عاشقانه آرامش پیدا کرد، که باعث پرورش جایگاه نویسندگی او شد.کتاب‌های Rebecca Yarros دارای سه موضوع مشترک هستند: عاشقانه، نظامی، و بحث‌های باز تراژدی. شیرین، دلخراش، و چاشنی – داستان های او خوانندگانی را مجذوب خود می کند که با هر ورق زدن صفحه اشتیاق یک ترن هوایی از احساسات را دارند.

خرید کتاب های عاشقانه زبان اصلی از ربکا یاروس

برای چاپ کتاب های عاشقانه به زبان انگلیسی از ربکا یاروس شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

برترین رمان های عاشقانه از ربکا یاروس

رمان ربکا یاروس با یک فرمول دقیق، ترکیبی را که کتابشناسی او را در بر می گیرد، کامل کرده است.یاروس با استفاده از تنظیمات نظامی به عنوان پس‌زمینه‌ای برای داستان‌های دلخراش عاشقانه، از دست دادن و امید، به کتاب‌هایش کیفیتی اشک‌آور می‌دهد که خوانندگان از آن سیر نمی‌شوند. خواه یک محیط معاصر باشد یا یک داستان فانتزی، هر روایت خوانندگان را با تمایل به عاشقانه هایی که روح را تحت تأثیر قرار می دهد خوشحال می کند.

۱  . Fourth Wing ( بال چهارم از ربکا یاروس )

رمان بال چهارم اولین کتاب از مجموعه امپراتوری است که در حال حاضر شامل دو کتاب و سه کتاب دیگر که در حال آماده شدن هسنتد، است.یاروس با بال چهارم، از فضای عاشقانه معاصری که تا کنون بر کتابشناسی او تسلط داشت، فاصله گرفت و وارد دنیای عاشقانه فانتزی شد. نتیجه موفقیت بزرگی بود که در عرض چند ماه به مشهورترین رمان او تبدیل شد.

خلاصه رمان : ویولت سورنگیل دختری است که عاشق کتاب خواندن است و تمایل دارد که بقیه عمر خود را در میان متون و تاریخ بگذراند. با این حال، مادرش برنامه های متفاوتی دارد – او فرمانده ژنرال است و می خواهد دخترش یک اژدها سوار نخبه شود. اما او خیلی قوی نیست، مادرش دشمنان بیشتری را به دست آورده است، و بسیاری به شدت به این موقعیت مرگبار علاقه دارند. بهای فارغ التحصیلی از کالج جنگ بسگیات ممکن است زندگی او باشد …

 

۲  . The Things We Leave Unfinished

رمان چیزهایی که ناتمام می گذاریم از یاروس یک عاشقانه غم انگیز و تلخ است که دو زوج را در هم می آمیزد تا پایان تأثیرگذار را به جلو برساند.

خلاصه رمان : با مرگ اسکارلت استانتون، نویسنده مشهور، یک دست نوشته ناتمام و یک ایالت کلرادو را پشت سر گذاشت. نوه‌ی او جورجیا پس از طلاق دردناک و اشتیاق برای شروعی جدید، هر دو را بر عهده می‌گیرد.مشکل این است که او تنها کسی نیست که از اسکارلت به ارث برده است. نوح هریسون، رمان‌نویس معروف برای تکمیل آخرین دست‌نویس اسکارلت استخدام می‌شود، اما دیدگاه او با دیدگاه جورجیا در تضاد است، وقتی متوجه می‌شوند که داستان بر اساس داستان عاشقانه تراژیک اسکارلت در بحبوحه جنگ جهانی دوم است …

 

۳  . The Last Letter

رمان آخرین نامه کتابی از ربکا یاروس است که بر به اصطلاح «آدم‌های شکسته» تمرکز می‌کند – کسانی که آسیب دیده‌اند اما سعی می‌کنند در طول غم و اندوه زندگی‌های از هم پاشیده‌شان را از طریق عشق التیام بخشند.

خلاصه رمان : بکت جنتری نامه ای را دریافت می کند که هرگز نمی خواست: نامه خداحافظی که پس از مرگ بهترین دوستش رایان در جنگ فرستاده شده است. آخرین آرزوی او: بکت ارتش را ترک کند و از خواهر کوچک رایان، الا مراقبت کند.الا همه را در زندگی خود از دست داده است – پدر و مادرش، مادربزرگش و حالا برادرش. همانطور که او پسران دوقلوی خود را به تنهایی بزرگ می کند، تنها آرامش زندگی پرآشوب او کسیت که او را از طریق نامه ها ملاقات می کند. او نمی داند که او بکت است…

 

۴  . Great and Precious Things

رمان چیزهای بزرگ و گرانبها توسط بسیاری از افراد عاشقانه های شهری کوچک، دوستان و عاشقان، عاشقانه های نظامی و غیره توصیف میشود. اما فراتر از آن، کتاب به تراژدی، خانواده، گناه و توبه می‌پردازد.

خلاصه رمان : سه برادر دنیلز و ویلو از کودکی در شهر کوچکشان جدایی ناپذیر بودند. در بزرگسالی، سه برادر، ویلو را تنها گذاشتند تا به جنگ بروند. فقط دو نفر از آنها زنده برگشتند.بلافاصله پس از ورود، کامدن دنیلز شهر را ترک کرد. او می دانست که هرگز بخشیده نمی شود. اما وقتی شرایط بیرونی او را مجبور به بازگشت می‌کند، باید با گذشته‌اش و ویلو روبرو شود.  ویلو نامزد برادر مرحومش و تنها زنی که تا به حال دوستش داشته است…

 

۵  . Iron Flame

رمان Iron Flame به شیرجه رفتن یاروس در ژانر «رمانتزی» ( عاشقانه-قانتزی ) ادامه می‌دهد، رابطه ایجاد شده در کتاب قبلی ، بال چهارم، را عمیق‌تر می‌کند و جهان‌سازی پیچیده جهان او را گسترش می‌دهد.

خلاصه رمان : به عنوان دومین نسخه از سری امپایرین، Iron Flame مستقیماً خط داستانی ایجاد شده در Fourth Wing را از نگاه Violet Sorrengail ادامه می دهد. این بار با چالش‌هایی روبرو می‌شویم که شبیه هر چیز قبلی نیست.به هر حال، اژدها سواری برای افراد ضعیف نیست. و در حالی که ویولت ممکن است ضعیف باشد، او دارای شوخ طبعی ممتاز و عزمی قوی است که به او کمک می کند تا از پس آن بربیاید – حداقل از پا نیوفتد…

 

۶  . Full Measures

رمان Full Measures  که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، در میان کتاب‌های ربکا یاروس به عنوان اولین رمان عاشقانه منتشر شده او و شروع رابطه عاشقانه او با داستان‌های نظامی برجسته است.

خلاصه رمان : دسامبر هاوارد یک پسر ارتشی مغرور و بزرگ ترین فرزند خانواده اش است. بنابراین، زمانی که سربازان به آنها گفتند که پدرش در راه خدمت به کشورش فوت کرده است، این به او بستگی داشت که از مادر و خواهران و برادران سوگوارش حمایت کند. خوشبختانه، او نامزدش و جاش واکر، دوست قدیمی را دارد…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا