کتاب

پرفروش ترین کتاب های دنیا

خرید بهترین کتاب های جهان به زبان اصلی

پرفروش ترین کتاب ها انتخاب مناسبی برای مطالعه هستند.ما در این مطلب فهرستی از ۱۰ کتاب پرفروش تمام دوران که بیشترین فروش را داشته اند را آورده ایم.این فهرست که شامل رمان های شناخته شده و کتاب های مختلف است و با در نظر گرفتن فروش کلی کتاب ها در سراسر جهان تهیه شده است.اگر به دنبال چیز تازه ای برای خواندن هستید، لیست بهترین کتاب های آمازون برای شما کمک کننده است.شما می توانید برای خرید کتاب از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

پرفروش ترین کتاب

خرید پرفروش ترین کتاب های آمازون به زبان اصلی

برای چاپ کتاب های به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

پرفروش ترین کتاب ها با بیشترین نسخه در تمام دوران

در طول ده سال گذشته، همه ما شاهد کاهش شدید فروش کتاب بوده‌ایم که می‌توان آن را به افزایش کتاب‌های الکترونیکی، نسخه‌های قابل دانلود و کتاب‌های صوتی نسبت داد. از سوی دیگر، هنوز کتاب کاغذی خوب قدیمی را نباید نادیده گرفت، زیرا ۱۰ کتاب پرفروش تمام دوران هنوز هم تقاضای بالایی دارند و به شدت به فروش می رسند.

کتاب زبان اصلی Harry Potter and the Deathly Hallows

کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ اولین نوشته در فهرست ۱۰ کتاب پرفروش تمام دوران است. انتشارات بلومزبری در بریتانیا و اسکولاستیک در ایالات متحده این کتاب را در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ در کشورهای مربوطه توزیع کردند. این کتاب افتخار “بهترین کتاب برای بزرگسالان جوان” را از سوی کتابخانه آمریکا دریافت کرد.

Think and Grow Rich

بیندیش و ثروتمند شو ، کتابی در سال ۱۹۳۷ درباره رشد شخصی و خودسازی که توسط ناپلئون هیل نوشته شده است، ۷۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اندرو کارنگی، غول صنعت راه‌آهن، پیشنهادی ارائه کرد که الهام‌بخش ناپلئون برای کتاب بود.

 And Then There Were None

و آنگاه هیچی نبود توسط نویسنده انگلیسی آگاتا کریستی نوشته شده است. این رمان ابتدا توسط Collins Crime Club در بریتانیا در سال ۱۹۳۹ با نامی دیگر منتشر شد.این رمان در سال ۱۹۴۰ در آمریکا منتشر شد. این رمان اکنون با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه تا به امروز به پرفروش ترین کتاب معمایی در جهان تبدیل شده است و آن را در رتبه ششم فهرست پرفروش ترین کتاب های تاریخ قرار می دهد.

Chronicles of Narnia

سرگذشت نارنیا یکی از شناخته‌شده‌ترین رمان‌های فهرست ما است. این رمان توسط نویسنده کودکان سی.اس. لوئیس نوشته شده و در سال ۱۹۵۰ منتشر شده است.  این کتاب همچنین در نظرسنجی The Big Red Poll بی بی سی در سال ۲۰۰۳ در رتبه هشتم قرار گرفت.

The Catcher in the Rye

ناطور دشت از سال ۱۹۵۱ که اولین کتاب خود را به نمایش گذاشت، بیش از ۶۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. تقریباً تمام زبان‌های اصلی رایج در سراسر جهان در این کتاب ترجمه شده‌اند که سالانه یک میلیون نسخه از آن به فروش می‌رسد. این کتاب در نظرسنجی بی‌بی‌سی The Big Read در رتبه ۱۵ قرار گرفت. این کتاب تاکنون حدود ۶۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

کتاب زبان اصلی The Alchemist

نویسنده پرتغالی پائولو کوئیلو مسئول نوشتن کتاب کیمیاگر است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. این کتاب در ابتدا به زبان پرتغالی منتشر شد، اما به سرعت تبدیل به یکی از کتاب هایی شد که بیشترین ترجمه را داشته است. در سراسر جهان، و در نهایت به پرفروش ترین در سراسر جهان تبدیل شد. کیمیاگر در حال حاضر در رتبه پانزدهم فهرست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار دارد.

Chamber of Secrets

این دومین کتاب فانتزی از سری هری پاتر است که بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته است. در ۲ ژوئیه ۱۹۸۸، بلومزبری آن را برای اولین بار در بریتانیا منتشر کرد. شرکت Scholastic آن را در سال بعد در ایالات متحده منتشر کرد. یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان اتاق اسرار است.

The Da Vinci Code

در سال ۲۰۰۳، دن براون کتابی معمایی / هیجانی به نام رمز داوینچی نوشت. این کتاب دنباله‌ای بر کتاب براون به نام «فرشتگان و شیاطین» در سال ۲۰۰۰ است که رابرت لنگدون نیز در آن حضور داشت. حدود ۸۰ میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان فروخته شد و به ۴۴ زبان دیگر ترجمه شده است. این کتاب به قدری مورد پسند قرار گرفت که کلمبیا پیکچرز تصمیم گرفت در سال ۲۰۰۶ فیلمی بسازد. این فیلم ۷۵۸ میلیون دلار درآمد داشت و دومین فیلم پرفروش سال بود.

The Hobbit

هابیت در سراسر جهان از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته است و آن را در میان پرفروش ترین کتاب های تاریخ قرار داده است. J.R.R. تالکین کتاب فانتزی کودکان در ابتدا در ۲۱ سپتامبر ۱۹۳۷ منتشر شد. نیویورک هرالد تریبیون به زودی آن را به عنوان بهترین اثر ادبیات بزرگسالان جوان شناخت و آن را نامزد مدال کارنگی کرد.

Dream of the Red Chamber

رویای نالار سرخ یکی دیگر از بهترین کتاب های ۱۰ کتاب پرفروش تمام دوران است. این کتاب که در اواسط قرن هجدهم، در دوران سلسله چینگ نوشته شده است، به عنوان یکی از چهار رمان کلاسیک بزرگ چین در نظر گرفته می شود. Dream of the Red Chamber که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته است نیز نیمه بیوگرافی محسوب می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا