کتاب

بهترین کتاب های نجوم و اخترشناسی

خرید و دانلود کتاب های زبان اصلی نجوم و ستاره شناسی

کتاب نجوم و اخترشناسی یک دسته عظیم از کتب است که به مطالعه و درک جهان آسمانی، اجرام فضایی، ستارگان ، کهکشان‌ ها، سیارات، ماه‌ها، متارها، سیارات کوتوله و سایر موارد مرتبط می‌پردازد. این کتب اغلب شامل اطلاعات علمی، تصاویر زیبا و توضیحاتی در مورد پدیده‌ های فضایی هستند. در این مقاله به معرفی بهترین کتاب های ستاره شناسی و نجوم می پردازیم.شما می توانید برای دانلود منابع مرجع ستاره شناسی به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

کتاب نجوم

کتاب‌های نجوم و اخترشناسی : مقدمه‌ای به علم آسمان

Astronomy گسترده ترین حوزه علمی موجود است. از مطالعه منظومه‌های سیاره‌ای در کهکشان ما – راه شیری – گرفته تا کاوش در کهکشان‌های فراتر از کهکشان‌های ما، نجوم یادآوری دائمی است که جهان ما بسیار کوچک‌تر از آن چیزی است که ما می‌خواهیم باور کنیم.کتاب های نجوم و اخترشناسی می‌توانند به عنوان منابع آموزشی، منابع مرجع و منابع مفید برای درک عمیق‌تر از جهان آسمانی و آگاهی از پدیده‌های فضایی برای علاقه‌مندان به نجوم و ستاره شناسی خدمت کنند. کتاب های ستاره شناسی با ارائه اطلاعات جامع و قابل فهم، به خوانندگان کمک می‌کنند تا جهان گسترده و شگفت‌انگیز نجوم و اخترشناسی را بشناسند و علاقه‌مندی‌هایشان را در این حوزه عمیق‌تر کنند. هر کدام از این کتاب‌ها دارای اطلاعات مفید و تصاویر شگفت‌انگیزی هستند که خوانندگان را به سفری جذاب و آموزنده در فضا دعوت می‌کنند

خرید کتاب نجوم و ستاره شناسی خارجی از آمازون

برای چاپ کتاب نجوم به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

پرفروش ترین کتاب های نجوم و اخترشناسی در آمازون

نجوم و اخترشناسی ، دنیای پر از رمز و رازهای فضایی و ستارگان است که همیشه جذابیت خود را حفظ کرده‌اند.کتاب‌های این حوزه، به علاقه‌مندان به آسمان شب و ستاره شناسی اطلاعات جامعی ارائه می‌دهند و از جذابیت و شگفتی‌های فضا برای خوانندگان بهره می‌برند.کتاب‌های نجوم و اخترشناسی معمولاً برای مخاطبان مختلفی قابل استفاده هستند، از جمله علاقه‌مندان به علم و فناوری، دانش‌آموزان، دانشجویان، محققان، همچنین علاقه‌مندان به آسمان شب و همگانی که به دنبال درک عمیق‌تر از جهان آسمان هستند. در ادامه به معرفی برخی از کاربردی ترین کتاب‌های نجوم و ستاره شناسی می‌پردازیم.امروزه با فراهم شدن امکانات خرید آنلاین ، انتخاب و خرید کتاب‌های نجوم و ستاره شناسی به زبان اصلی ، از سایت‌ معتبر فایلسو روز به روز آسان‌تر می‌شود.

برترین کتابهای نجوم در آمازون

در این بلاگ به معرفی پرطرفدارترین کتاب های نجوم یا اخترشناسی در آمازون می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا جهان فوق‌العاده‌ی آسمانی را بشناسید و در عمق ستارگان و کهکشان‌ها سفر کنید..کتاب های ستاره شناسی به عنوان منابع بسیار ارزشمند و جامع برای هر کسی که به نجوم علاقه‌مند است، توصیه می‌شوند. این کتب ممکن است موضوعات گوناگونی را شامل شوند، از جمله: تاریخچه نجوم و اخترشناسی، نجومیات تجربی، تئوری نجوم، مشاهده‌شناسی، فیزیک ستاره‌شناسی، کیهان‌شناسی، تشکیل و تکامل کهکشان‌ها، سیارات خارج از منظومه شمسی، ماه‌ها، سیارات کوتوله، و بسیاری موارد دیگر.بسیاری از کتاب‌های درسی و منابع آموزشی با کیفیت بالا طراحی شده‌اند تا چالش‌برانگیزترین مفاهیم نجوم را برای خوانندگان تازه‌کار و جوان قابل دسترس‌تر کنند.

۱ . Foundations of Astronomy 14th Edition

نویسنده : Michael Seeds ( مایکل سیدز )

سال انتشار : ۲۰۱۸

مبانی نجوم خواننده خود را در جنبه های بنیادی دقیق نجوم غرق می کند. نویسندگان Seeds و Backman، خوانندگان را دعوت می کنند تا به آسمان نگاه کنند و از خود سؤالات متافیزیکی مهمی بپرسند: ما چه هستیم و چگونه می دانیم که هستیم؟

۲ . A Student’s Guide to the Mathematics of Astronomy (Student’s Guides) 1st Edition

نویسنده : Daniel Fleisch ( دانیل فلیش )

سال انتشار : ۲۰۱۳

اگر اهل علم نیستید اما به علوم نجومی علاقه دارید، این کتاب درسی برای شما مناسب است. این کتاب درسی سرشار از مطالب استثنایی در مورد منظومه شمسی، کهکشان و جهان شناخته شده است. راهنمای دانش‌آموزی برای ریاضیات نجوم دارای تمرین‌های متعدد و حتی یک وب‌سایت همراه برای بررسی بیشتر موضوعات در نجوم است.

۳ . Fundamental Astronomy 6th ed

نویسنده : Hannu Karttunen ( هانو کارتونن )

سال انتشار : ۲۰۱۶

نجوم بنیادی مفاهیم نظری نجوم را با اصول اولیه فیزیکی آنها متعادل می کند. علاوه بر نظریه های بنیادی، این کتاب درسی شامل بخش های اضافی در مورد مفاهیم مدرن از جمله سیارات فراخورشیدی و اختر زیست شناسی است.

۴ . A Textbook of Astronomy and Astrophysics

نویسنده : Suresh Sharma ( سورش شارما )

سال انتشار : ۲۰۱۹

این کتاب درسی عالی است. اگرچه مطمئناً برای مبتدیان مناسب نیست، برای کسانی که قبلاً اصول نجوم و اخترفیزیک را بررسی کرده اند، کتاب درسی نجوم و اخترفیزیک شارما این مفاهیم را گسترش می دهد تا به خوانندگان درک عمیق تری از جهان همیشه در حال گسترش ارائه دهد.

۵ . Gravitational Waves: Volume 2: Astrophysics and Cosmology

نویسنده : Michele Maggiore ( میشل ماگیور )

سال انتشار : ۲۰۰۸

اولین تشخیص مستقیم امواج گرانشی کمتر از ۱۰ سال پیش، در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد. از آن زمان، این زمینه مطالعاتی به طور تصاعدی رشد کرده است، و این کتاب درسی نظریه پشت آن را بررسی می کند و آنچه را که می توانیم از امواج گرانشی در اخترفیزیک بیاموزیم، مورد بحث قرار می دهد.

۶ . Fundamentals of Astrophysics 1st Edition

نویسنده : Stan Owocki ( استن اووکی )

سال انتشار : ۲۰۲۱

اووکی مقدمه ای جامع بر اخترفیزیک برای رشته های نجوم و فیزیک گردآوری کرده اند. مبانی اخترفیزیک همچنین شامل مشکلات متعددی است که دانش‌آموزان می‌توانند برای افزایش درک خود از نظریه‌های کلیدی کار کنند.

۷ . Lecture-Tutorials for Introductory Astronomy, 3rd Edition

نویسنده : Edward Prather ( ادوارد پرادر )

سال انتشار : ۲۰۱۲

۸ . Astronomy

نویسنده : Andrew Fraknoi  ( اندرو فراکنوی )

سال انتشار : ۲۰۱۶

به زبان ساده، نجوم یکی از بهترین کتاب های درسی برای دوره های نجوم سطح مقدماتی است. نویسندگان از زبان ساده ای استفاده می کنند تا برخی از اکتشافات و نظریه های علمی جذاب در زمینه نجوم را مورد بررسی قرار دهند. نجوم در سراسر جهان قابل دسترسی است و دارای سی فصل عظیم است که همه چیز را از فواصل آسمانی گرفته تا سیاهچاله ها و فضازمان منحنی را پوشش می دهد.

۹ . Astronomy 101: From the Sun and Moon to Wormholes and Warp Drive, Key Theories, Discoveries, and Facts about the Universe

نویسنده : Carolyn Petersen ( کارولین پترسن )

سال انتشار : ۲۰۱۳

جزئیات خسته کننده را فراموش کنید، Astronomy 101 با درس های جذاب و اطلاعات جذاب در مورد آنچه فراتر از آسمان شب است، نجوم را زنده می کند. Astronomy 101 برای همه بدون توجه به سطح دانش آنها قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا