کتاب صوتی

خرید کتاب الکترونیکی خارجی

اگر دنبال خرید کتاب های الکترونیکی خارجی و خرید کتاب های الکترونیکی صوتی وب سایت EbookReader آرشیو کاملی از تمام وب سایت های فروش کتاب مانند آمازون و کوبو را یک جا جمع آوری کرده است. شما می توانید در این وب سایت دسترسی جامعی به کتاب های صوتی خارجی  و کتاب های الکترونیکی انگلیسی در هر زمینه ای داشته باشید. پس از انتخاب کتاب خارجی خود می توانید از وب سایت فایلسو  درخواست داده تا با به بهترین شکل ممکن برای شما منابع مورد نظرتان را تهیه کنیم.

خرید کتاب الکترونیکی خارجی

 وب سایت EbookReader

درباره وب سایت Ebook Reader

سلام ، نام من ناتان است و من صاحب و سردبیر کتاب eBook Reader.com هستم . این وب سایت را راه اندازی کردم زیرا همیشه به وسایل الکترونیکی و همچنین خواندن و نوشتن علاقه ای داشته ام.

eBook Reader.com یک وب سایت مستقل و تحت اداره است. بررسی ها ، آموزش ها ، به روزرسانی های خبری ، فیلم ها ، همه چیز فقط توسط بازدید کننده هایی مثل شما تأمین می شود.

اگر اطلاعات این وب سایت را مفید یافتید ، لطفاً با استفاده از هریک از سه گزینه زیر ، از پشتیبانی و اطمینان از رشد مستمر این وب سایت کمک بگیرید. این برنامه رایگان ، آسان است و فقط چند ثانیه طول می کشد.

# 1 اشتراک گذاری

یکی از ساده ترین و بهترین راه های کمک به اشتراک گذاری این سایت در شبکه های اجتماعی ، در وب سایت های دیگر و انجمن ها و از طریق ایمیل است. در سراسر این سایت نشان های بی شماری در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهید کرد. موارد زیر در کل به وب سایت مربوط می شود و نمادهای دیگری نیز در پایین هر صفحه برای به اشتراک گذاری مقالات خاص وجود دارد.

 مشترک شوید / دنبال کنید

عضویت در و دنبال کردن کتاب eBook Reader در یک یا چند کانال رسانه ای یکی دیگر از راههای عالی برای کمک به پشتیبانی از این سایت و به روزرسانی در آخرین اخبار مرتبط با ereader ، برنامه های رایگان و معاملات است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار این وب سایت ، روی کلیه خط مشی های حفظ حریم خصوصی و پیوندهای سلب مسئولیت در انتهای هر صفحه کلیک کنید تا همه مربوط به مومبو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا