کتاب

معرفی پرفروش ترین کتاب های روانشناسی زبان اصلی آمازون

 کتاب های خارجی روانشناسی   پرفروش آمازون

The Body Keeps the Score: Brain, Mind, and Body in the Healing of Trauma

 

 

تروما واقعیت زندگی است. جانبازان و خانواده های آنها با پیامدهای دردناک مبارزه روبرو می شوند. یکی از پنج آمریکایی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. یکی از چهار نفر با الکلی ها بزرگ شد. یکی از سه زوج درگیر خشونت جسمی شده اند. دکتر بسل وان در کلک ، یکی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه تروما ، بیش از سه دهه را برای کار با بازماندگان سپری کرده است. در کتاب بدن امتیاز را حفظ می کند ، او از پیشرفت های علمی اخیر استفاده می کند تا نشان دهد چگونه تروما به معنای واقعی کلمه از بدن و مغز تغییر شکل می دهد ، ظرفیت افراد مبتلا به لذت ، تعامل ، کنترل خود و اعتماد به نفس را به خطر می اندازد. او درمانهای نوآورانه – از نوروفیدبک و مدیتیشن گرفته تا ورزش ، درام و یوگا – را که با فعال کردن نورو پلاستیک طبیعی مغز مسیرهای جدیدی برای بهبودی ارائه می دهند ، کشف کرد. براساس تحقیقات خود دکتر ون در کلک و سایر متخصصان برجسته ، Body Keeps Score قدرت فوق العاده ای از روابط ما را در معرض آسیب و بهبودی قرار می دهد و امید تازه ای را برای پس گرفتن زندگی به وجود می آورد.

 

Quiet: The Power of Introverts in a World That Can’t Stop Talking

 

کتابی که انقلاب آرام را آغاز کرد حداقل یک سوم افرادی که می شناسیم درونگرا هستند. آنها کسانی هستند که ترجیح می دهند به صحبت کردن گوش دهند. کسانی که نوآوری می کنند و ایجاد می کنند اما از خود تبلیغی خوشم نمی آیند. کسانی که بیش از کار کردن در تیم ها کار خود را دوست دارند. به درونگراها – روزا پاركس ، شوپن ، دكتر سوس ، استیو وزنیاك است كه ما بسیاری از سهم های مهم جامعه را مدیون هستیم.

 

The Psychology Book (Big Ideas)

حافظه چگونه کار می کند؟ چه کسی “پریشان” در خانواده شما است؟ آزمایش “تصادف اتومبیل” چیست؟ کتاب روانشناسی راهنمای تجسمی شما برای دنیای پیچیده و جذاب رفتار انسان است. نحوه یادگیری ما ، پیوند عاطفی با دیگران و کشف مکانیسم های مقابله برای مقابله با مشکلات و یا سازگاری در یک گروه را کشف کنید. با متفکران اصلی آشنا شوید ، از فروید و یونگ گرفته تا الیزابت لوفتوس و ملانیا کلاین ، و نمودارها و جدول زمانی را دنبال کنید تا همه اینها را حس کنید و ببینید چگونه یک نظریه بر دیگری تأثیر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا