کتابمنابع لاتین

کتاب های روانشناسی رشد و توسعه فردی

آیا دوست دارید کنترل بهتری بر رفتار خود داشته باشید و باخودآگاهی به بحران‌های زندگی‌تان خاتمه دهید؟‌ اهل خواندن کتاب‌های روانشناسی  عامه‌پسند و روانشناسی شخصیت  هستید؟ به‌تازگی به این حوزه علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید کتاب‌های خوب روانشناسی شخصیت و رشد فردی  را مطالعه کنید؟ با ما در این نوشته همراه باشید.

در این اینجا ما به شما ۴کتاب روانشناسی عالی معرفی میکنیم که با خواندن این کتاب ها بدون شک زندگی شما دگرگون خواهد شد .

 

The power of habit-1

یک زن جوان به آزمایشگاه می رود.. در طول دو سال گذشته تقریبا همه جنبه های زندگی خود را متحول کرده است ،از جمله : ترک سیگار، اداره کردن کاری و در محل کارش ترفیع  پیدا کرده است .

الگوهای مغزاعصاب او را  کشف کردند که اساساً تغییر کرده است. این کتاب ما را به سمت هیجان اکتشافات علمی می برد که توضیح می دهد چرا عادت ها وجود دارند و چگونه می توان آنها را تغییر داد، با بهره‌گیری از این علم جدید می توانیم مشاغل و جوامع زندگی خود را دگرگون کرد.

نویسنده : Duhigg ,Charles

you are badass-2

چگونه جلوی شک در خود را بگیرید و شروع به زندگی عالی کنید این کتاب الهام بخش برای بدبینان است آنها را ترغیب می کند تا جذابیت خود را در آغوش بگیرند و ترس و وحشت خود را بکشند .
این کتاب دارای تمرینان ساده و سوگند هایی است که باید انجام شود تا زودتر به هدف رسید. این کتاب از طریق داستان های خنده دار و الهام بخش به شما کمک میکند زندگی خود را دوست بدارید.

نویسنده : Sincero,Jen

 

badass Affirmations-3

همه ما به یادآوری احتیاج داریم  شما نمی‌دانید که شگفت انگیز هستید و وقتی از رختخواب خارج میشوید یک روز باور نکردنی دارید.

در این کتاب شما یاد می گیرید که خود را روزانه تایید کنید و زندگی پر از عشق و شادی و رضایت بخش را تجربه کنید، سرنوشت خود را کنترل کنید و عزت نفس خود را تقویت کنید.

نویسنده : Anderson,Becca

 

Girl stop Apologizing-4

دختر عذرخواهی را متوقف کن
طرحی بدون شرم برای در آغوش گرفتن و رسیدن به اهداف خود .
من اعتقاد دارم که می توانیم جهان را تغییر دهیم اما اول باید ترس از قضاوت برای کسی که هستیم متوقف کنیم .هالیس با چالش در زنان می خواهد تمام دلیل ها و رفتارهای نادرست را متوقف کند و به زنان مهارت هایی در مسیر رشد شخصی و بالا بردن اعتماد به نفس و اعتقاد به خود را بیاموزد.

نویسنده : Hollis ,Rachel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا