کتاب

دانلود کتاب Stumbling on Happiness زبان اصلی

 

Stumbling on Happiness
Stumbling on Happiness

 


Stumbling on Happiness


 

 

معرفی کتاب لگد زدن به خوشبختی :

 

استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد, نویسنده ی کتاب پرفروش لگد زدن به خوشبختی که به بیش از ۳۰ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است، نویسنده ی مقاله های متعددی برای روزنامه ها و مجلات از جمله نیویورک تایمز، از جمله فعالیت های دن گیلبرت (Daniel Todd Gilbert)، روانشناس ۵۹ ساله ی آمریکایی می باشد.

تحقیقات وی با استفاده از روانشناسی و علوم اعصاب انجام شده و با آزمایش های منحصر به فرد تکمیل شده، اما چیزی که کار وی را متمایز می کند شیوه ی ارائه وی است. شیوه ی مشارکت دادن شنوندگان و مثال های قابل درک ومعمولا خنده دار دن گیلبرت در مورد رفتار انسان ها چیزی است که باعث می شود اکثر شنوندگان و خوانندگان کتاب های وی با موضوع مورد بحثش ارتباط برقرار کنند.
کتاب او با نام “لگد زدن  به خوشبختی ” شاید از زندگی خودش سرچشمه گرفته شده باشد.

آنچه انسان را از هر حیوان دیگر فرق می کند این است که ما درباره آینده فکر می کنیم. با این حال ، مغز ما قربانی طیف گسترده ای از تعصبات می شود که باعث می شود پیش بینی های ما از آینده (و خاطرات گذشته ما) نادرست باشند. به دلیل این خطاهای ذهنی ، پیش بینی اینکه چه چیزی باعث احساس خوشبختی می شود ، بسیار دشوار است.

چرا نشونه‌گیری پرنده‌ها انقدر خوبه؟ چرا وقتی به یه آهنگ گوش میدیم، نمی‌تونیم آهنگ دیگه‌ای به یاد بیاریم؟ چرا هر وقت تو فروشگاه وارد صف میشیم، به آرومی جلو میره؟

در این کتاب فوق‌العاده، جالب و در دسترس، روانشناس مشهور هاروارد، دنیل گیلبرت، ضعف‌های قوه تخیل و تصوراتی که سبب میشن فردامون رو به درستی مجسم نکنیم و میزان رضایت‌مندیمون رو اشتباه محاسبه کنیم، شرح میده. گیلبرت آنچه رو که دانشمندان به تازگی راجع به منحصر به فرد بودن قوه تخیل انسان و توانایی پیشگویی آینده در زمینه‌های روانشناسی، علوم اعصاب‌شناختی و فلسفه کشف کردن، به زندگی روزمره میاره. گیلبرت با دیدگاه موشکافانه و نوشتار  هوشمندانه‌ش، به ما توضیح میده که چرا به نظر میرسه درباره آینده خودمون چیز کمی میدونیم.

 

جزئیات :

 

ناشر:Vintage 

تاریخ انتشار:(March 20, 2007)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا