آموزشکتاب

دانلود کتاب the body keeps the score

the body keeps the score
the body keeps the score

 

the body keeps the score

 

معرفی :

 

کتاب the body keeps the score ( بدن نمره را حفظ می کند ) نوشته بسل وان در کلک از جمله کتاب های پرفروش نیویورک تایمز است و “خواندن این کتاب ضروریه برای هر کسی که علاقمند به درک و درمان استرس آسیب زا و دامنه تأثیر آن بر جامعه است”. یک محقق پیشگام درک ما را از آسیب  تغییر می دهد و یک الگوی جدید جسورانه برای درمان در این پرفروش نیویورک تایمز ارائه می دهد .

ضربه یک واقعیت زندگی است. جانبازان و خانواده هایشان با پیامدهای دردناک جنگ مقابله می کنند. از هر پنج آمریکایی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. از هر چهار نفر یک نفر با مشروبات الکلی بزرگ شده است. از هر سه زوج یک نفر دست به خشونت فیزیکی زده است.

 

خرید کتاب بدن نمره را حفظ می کند

 

دکتر بسل ون در کلک ، یکی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه تروما ، بیش از سه دهه را صرف کار با بازماندگان کرده است. او در کتاب بدن نمره را حفظ می کند  ، از پیشرفتهای علمی اخیر استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه ضربه به معنای واقعی کلمه بدن و مغز را تغییر شکل می دهد ، و توانایی افراد برای لذت ، تعامل ، کنترل خود و اعتماد را به خطر می اندازد.

او درمانهای نوآورانه – از نوروفیدبک و مدیتیشن گرفته تا ورزش ، نمایشنامه و یوگا – را بررسی می کند که با فعال کردن نوروپلاستیسیته طبیعی مغز ، مسیرهای جدیدی را برای بهبود ارائه می دهد. بر اساس تحقیقات خود دکتر ون در کلک و سایر متخصصان برجسته ، بدن نمره را حفظ می کند قدرت فوق العاده روابط ما را در آسیب و شفا نشان می دهد – و امید جدیدی را برای احیای مجدد زندگی ارائه می دهد.

این کتاب یکی از بهترین کتاب های موجود برای پزشکان است که مقدماتی در مورد ضربه و بدن را بازگو می کند.

 

جزئیات :

 

ناشر : Penguin Publishing Group  

تاریخ انتشار :(September 8, 2015)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات  :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا