رمان

معرفی رمان های پرفروش آمازون

 پرفروش ترین رمان های زبان اصلی 

 

Before We Were Yours: A Novel

ممفیس ، 1939. رمان خارجی  ریل فوس دوازده ساله و چهار خواهر و برادر کوچکترش زندگی جادویی را در کنار شنتبو رودخانه Mississippi خانواده خود زندگی می کنند. اما وقتی پدرشان باید یک شب طوفانی ، مادرشان را به بیمارستان بکشاند ، رایل مسئولیت آن را بر عهده دارد – تا رسیدن افراد غریبه. بچه های فوس اطمینان حاصل شده اند که به زودی به والدین خود باز می گردند ، اما آنها به سرعت واقعیت تاریک را درک می کنند. به لطف مدیر بی رحمانه این مرکز ، ریل برای نگه داشتن خواهران و برادرانش در دنیای خطر و عدم قطعیت می جنگد.

When We Believed in Mermaids: A Novel

 

توضیحات محصول کتابهای آمازون ،رمان اورجینال زبان اصلی  واشنگتن پست ، وال استریت ژورنال و پرفروش ترین رمان سال 2020. از نویسنده The Art of Inheriting Secrets یک داستان جدید عاطفی از دو خواهر ، یک اقیانوس دروغ و جستجوی حقیقت ناشی می شود.

خواهرش پانزده سال است که وقتی خبر تلویزیون را می بیند فوت کرده است … جوزو بیانچی سالها پیش در جریان حمله تروریستی در قطار کشته شد. برای همیشه رفته. این همان چیزی است که خواهرش ، کیت ، پزشک متخصص بیماریهای آمریكا در سانتا كروز ، همیشه اعتقاد داشته است. با این وجود تنها یک ثانیه صعب العبور قلب برای صعود به دنیای کیت ، چند ثانیه است. پوشش زنده از آتش سوزی یک باشگاه در اوکلند ، تصویری از زن را که از طریق دود و زباله ها گیر می کند ، گرفته است. شباهت او با جوزه باورنکردنی است. و غیرقابل توصیف. با کج شدن احساسات – غم و اندوه ، از دست دادن و عصبانیت – کیت بالاخره فرصتی برای استراحت می دهد: با پیدا کردن خواهری که دروغ می گوید.

Beneath a Scarlet Sky: A Novel

براساس داستان واقعی یک قهرمان فراموش شده ، USA پرفروش و شماره 1 آمازون پرفروش ترین رمان انگلیسی  در زیر آسمان اسکارلت داستان پیروزی ، حماسه شجاعت و تاب آوری باورنکردنی یک جوان در یکی از تاریک ترین ساعت های تاریخ است. پینو للا هیچ ارتباطی با جنگ یا نازی ها ندارد. او یک نوجوان معمولی ایتالیایی است – با موسیقی ، غذا و دختران وسواس دارد اما روزهای معصومیت وی به ثبت رسیده است. هنگامی که خانه خانوادگی وی در میلان توسط بمب های متفقین نابود می شود ، پینو به یک راه آهن زیرزمینی کمک می کند تا یهودیان از فراتر از آلپ فرار کنند و برای آنا ، یک بیوه زیبا شش سال بزرگترش می افتد

 

All the Light We Cannot See: A Novel

برنده جایزه پولیتزر ، برنده آخرین جایزه کتاب 10 کتاب برتر در جشنواره نیویورک تایمز ،بهترین رمان های آمازون  فینالیست جایزه کتاب ملی رمان انگلیسی ، بیش از دو سال و نیم در لیست پرفروش های نیویورک تایمز از آنتونی دور ، بسیار تحسین برانگیز ، چندین جایزه معتبر ، پرفروش ترین فوراً نیویورک تایمز در مورد یک دختر کور فرانسوی و پسری آلمانی ، که هر دو سعی می کنند از جان گذشته ویرانگر جنگ جهانی دوم بگذرند ، در فرانسه اشغال می شوند.

خرید رایگان رمان خارجی اورجینال 

 

شما می توانید برای دانلود رایگان رمان خارجی – دانلود رایگان رمان های اورجینال به سایت فایلسو مراجعه کنید

 

 

 

رمان اورجینال زبان اصلی –  پرفروش ترین رمان های زبان اصلی – رمان خارجی – پرفروش ترین رمان سال 2020 -پرفروش ترین رمان انگلیسی – بهترین رمان های آمازون – رمان انگلیسی – دانلود رایگان رمان خارجی – دانلود رایگان رمان های اورجینال – خرید رایگان رمان خارجی اورجینال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا