کتاب

دانلود رایگان کتاب راه اندازی کسب و کار زبان اصلی

کتاب کارآفرینی زبان اصلی 

 

راهنمای شروع نهایی برای شروع یک تجارت با کتاب جامع تجارت  در سال 2020! آیا تا به حال خواب دیده اید که شغل و زندگی خود را با شرایط خود شروع کنید؟ این کتاب به طور دقیق آنچه را که باید بدانید برای ایستادگی از جمع است به شما نشان می دهد! آیا ایده ای برای یک محصول یا خدمات شگفت انگیز دارید اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید یک تجارت در اطراف آن ایجاد کنید؟ سپس شما به این کتاب احتیاج دارید.

اکنون کتاب تجارت و  کسب و کار را بخرید و امروز شروع به خواندن کنید! آیا شما صاحب مشاغل فعلی هستید که در تلاش برای شناسایی مشتریان خود و ارائه ارزش واقعی کلاس جهانی هستید؟ هر آنچه شما باید بدانید در این صفحات قرار دارد! آیا می خواهید تجارت سرگرمی خود را به یک سرمایه گذاری تمام عیار تبدیل کنید که به شما در ساختن زندگی مورد نظرتان کمک می کند؟ سپس شما به این کتاب احتیاج دارید. اکنون  کتاب کارآفرینی خارجی  بخرید و امروز شروع به خواندن کنید! جامع ترین راهنمایی که تاکنون برای شروع و رشد یک تجارت در سال 2019 تدوین شده است!

در دنیای تجارت بسیار رقابتی ، چه چیزی باعث ایجاد یا شکستن یک کارآفرین جدید می شود؟ کن بیش از بیست سال تجربه دست اول با کار با کارآفرینان ، سرمایه گذاری های جدید و مبتدیان با رشد بالا ، نویسنده کن کلول ، دکترا ، دکترا ، MBA پاسخ دارد. کن کلول در راه اندازی یک راهنمای QuickStart Business ، بطور خلاصه اصول اساسی را که همه کارآفرینان جدید برای شروع کار ، یافتن موفقیت و زندگی رویاهای خود باید بدانند ، ارائه می دهد.

 

دانلود رایگان کتاب کارآفرینی زبان اصلی 

شما می توانید برای دانلود بهترین کتاب کارآفرینی – کتاب تجارت انگلیسی  – کتاب های کارآفرینی

به سایت فایلسو مراجعه کنید

 

 

 

Starting a Business QuickStart Guide: The Simplified Beginner’s Guide to Launching a Successful Small Business, Turning Your Vision into Reality, and Achieving Your Entrepreneurial Dream

THE ULTIMATE BEGINNER’S GUIDE TO STARTING A BUSINESS IN 2020!

Have you ever dreamt of starting your own business and living life on your terms?

This book shows you EXACTLY what you need to know to stand out from the crowd!
Do you have an idea for an amazing product or service but you aren’t sure how to build a business around it?
Then you NEED this book. Buy now and start reading today!

Are you a current business owner who struggles to identify your customers and deliver true world-class value?
Everything you need to know is included in these pages!

Do you want to build your hobby business into a fully-fledged venture that will help you build the life you deserve?
Then you NEED this book. Buy now and start reading today!

The most comprehensive guide ever developed for starting and growing a business in 2019!

In the highly competitive world of business, what makes or breaks a new entrepreneur?

Sourced from over twenty years of firsthand experience working with entrepreneurs, new ventures, and high-growth startups, author Ken Colwell, PHD, MBA has the answers.

In his comprehensive Starting a Business QuickStart Guide, Ken Colwell concisely presents the core fundamentals that all new entrepreneurs need to know to get started, find success, and live the life of their dreams.

 

کتاب کارآفرینی خارجی- کتاب تجارت انگلیسی – کتاب جامع تجارت – کتاب تجارت و کسب و کار – کتاب های کار آفرینی –  دانلود رایگان کتاب کارآفرینی زبان اصلی – کتاب کارآفرینی زبان اصلی –  دانلود بهترین کتاب کارآفرینی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا