کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های ترجمه نشده روانشناسی

مطالعه کتاب یک امر مقدس است . دانش و تجربه ای که اغلب سالها طول می کشد تا بدست آید ، با مطالعه کتاب در ظرف چند ساعت کسب می شود . و هر چه بیشتر در مورد روانشناسی اجتماعی و رفتار انسانی بدانید، بهتر است. مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی خوب به شما این امکان را می‌دهد که تحصیلات خود را با جذب آنچه محققان، استادان و نویسندگان سال‌ها به کنار هم گذرانده اند، شروع کنید.ما در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین کتاب های روانشناسی جهان می پردازیم : 

1)The Social Animal

این کتاب بزرگ‌ترین نمای کلی از روان‌شناسی اجتماعی که تا به حال نوشته شده‌است می باشد . به نظر می‌رسد که این کتاب چنان تقاضای بالایی دارد که قیمت‌های سایت آمازون برایش اغلب ظالمانه هستند . با این حال ، تقاضای بسیار برای این کتاب همواره تضمین می‌شود، این کتاب به طور کلی یک نمای کلی نوشته شده از روان‌شناسی اجتماعی مانند داستان کلاسیک الیوت آرنسون می باشد . اگر می‌توانید این کتاب را به دست آورید، حتما آن را بخوانید ؛ من این کتاب را را بهترین معرفی از کتاب های روان‌شناسی اجتماعی که تا به حال نوشته شده‌است می دانم . 

2)Influence : Science And Practice

این کتاب به عنوان انجیل روانشناسی در مورد متقاعد کردن دیگران در نظر گرفته می‌شود . این اثر در حال حاضر سزاوار تحسین و تایید فراوان است . این کتاب نه تنها چند موردی از نمونه‌های عالی (که در شرایط غیر عادی توضیح داده شد)را شرح داده است ، بلکه زمان را صرف توضیح این که چرا این مطالعات انجام شد می‌کند . , درنهایت به این مساله می‌پردازد که چگونه از خود در برابر تکنیک‌های متقاعد سازی افرادی که می‌خواهندبه جای اینکه شما را متقاعد کند ، به شما آسیب برسانند دفاع کنید . (کلاهبردارن ، افرادی که محصولات معیوب را به صورت آگاهانه می‌فروشند، تلاش ریاکارانه برای متقاعد کردن، و غیره) یک کتابکلاسیک واقعی … این کتاب جزو بهترین کتاب های روانشناسی می باشد .

3)Yes ! 50 Scientifically Proven Ways To be Persuasive

اشتباه نکنید، من واقعا از این کتاب لذت بردم، اما فقط باید به این نکته اشاره کنم که این کتاب باید به عنوان یک تعریف برای سایر مدخل‌ها در این فهرست مورد استفاده قرار گیرد . در حالی که این کتاب آموزنده است، مطالعات به سرعت در حال کاهش هستند و عمق زیادی به هر مطالعه فردی داده نشده است . این جایی است که شما در مورد یک مطالعه پیدا می‌کنید، بیشتر به آن نگاه کنید، مطالعات مرتبط بیشتری پیدا کنید، و به دنبال موارد جدیدی بگردید . این کتاب روانشناسی یک نقطه شروع عالی برای خیس شدن پاهای شما در انواع مطالعات مربوط به متقاعد کردن است . 

4) Thinking , Fast And Slow

بدون هیچ شکی ، این کتاب یکی از کتاب های مورد علاقه من است . سعی می‌کنم به کاری که این کتاب می‌کند بروم، یک پست کامل به خودم بدهم، پس به من اجازه این کار را بدهید: این کتاب خیلی عالی است، آن را بخوانید ! با این حال، برای تحقیقات رفتاری، چند کتاب وجود دارند که گستره و وسعت آن را لمس می‌کنند اما Dan Kahneman با این شاهکار به درون آن شیرجه می‌زند . آقای Kahneman در اقتصاد نیز برنده جایزه نوبل است و این جنبه از بسیاری از نمونه‌های کتاب می‌درخشد . این کتاب ترجمه نشده روانشناسی ، درصورت ترجمه می تواند فروش بسیار بسیار بالایی پیدا کند . 

5)Switch : How To Change Things When Change is Hard

برادران Heath به نام های Dan Heath و Chip Heath برخی از مطالب مورد علاقه من را در مورد موضوع سوییچ کردن کتاب انتخاب کردند و به این سوال پاسخ دادند: چرا ایجاد تغییرات پایدار در شرکت‌های ما، در جوامع ما، و در زندگی خودمان دشوار است؟

به طور خاص، چرا تغییر دادن چیزهایی که مبتذل شده‌اند، دشوار است. بحث‌های آن‌ها به خوبی ساختار بندی شده‌اند، همان طور که ورودی دیگری در این فهرست وجود دارد، و به طور باورنکردنی قابل خواندن است؛ شما می‌توانید بگویید که بسیاری از تلاش‌ها برای شکستن کتاب به بخش‌های مناسب گذاشته شده و انتخاب آن توسط هر کسی آسان است . این کتاب جزو بهترین کتاب های روانشناسی رفتار می باشد . 

6)The Art Of Choosing

این مهم است که چگونه انسان‌ها انتخاب‌های خود را انجام می‌دهند و تاثیرات خارجی بر این انتخاب‌ها تاثیر می‌گذارند. این کتاب برای اولین بار از طریق مطالعه درمورد انتخاب مربا به یک نشریه آنلاین راه پیدا کرد. نیازی به گفتن نیست که من شیفته این ایده بودم که انتخاب واقعا می‌تواند به طور واقعی از بین برود و باعث شود که مردم به جای استفاده از گزینه‌های اضافی، انتخاب را به تاخیر بیاندازند. این یک کتاب فوق‌العاده و بسیار لذت بخش است، نویسنده این کتاب در تمام طول راه، به عنوان یک نویسنده دانا و همچنین یک محقق بزرگ در نظر گرفته می‌شود . به جرئت میتوان گفت که این کتاب ، بهترین کتاب خودشناسی می باشد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا