روانشناسیکتاب

دانلود نسخه الکترونیک کتاب A Year of Self-Care زبان اصلی

 

A Year of Self-Care
A Year of Self-Care

 


A Year of Self-Care


 

 

معرفی کتاب یک سال مراقبت از خود :

 

شما دوست دارید که طی یه سال ۱۵دقیقه از وقتتون رو به خود مراقبتی و تمرین های شادی بخش اختصاص بدید ؟ اگه جوابتون مثبته کتاب یک سال مراقبت از خود نوشته زوئی شاو به شما کمک می کنه  تا شرایط زندگی تون رو بهبود ببخشید و شور و اشتیاق رو تو همه ی طول روز احساس کنید.

هر آدمی نیاز داره برای حفظ سلامت جسمی و روحی خودش  به طور مداوم شرایط زندگی اش را بهبود ببخشید و با انجام دادن تمرین های ساده روزانه مراقبت از خود را تو اولویت برنامه هاش قرار دهد. کتاب یک سال مراقبت از خود راهنمای جامع و الهام بخش برای کسانی که می خواهند چشم انداز مثبت تری برای زندگی پیش روی خود داشته باشند و احساس رضایت بیشتری بکنند.

 

خرید کتاب یک سال مراقبت از خود

 

این کتاب ارزشمند به شما ۳۶۵تمرین ساده ارائه می دهد که با انجام روزانه ان ها  می توانید در جهت مراقبت از خود گام بردارید . وقت ان است که تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک سال از زندگی خود را به بهترین شکل ممکن اغاز کنید و صبح ها پانزده دقیقه از زمانتان را به تفکرات مثبت و عشق ورزیدن به خود اختصاص دهید .

یکی از نکات برجسته کتاب یک سال مراقبت از خود اینه که دکتر زوئی شاو زمان اندک و مفیدی را برای مراقبه روزانه شما در نظر گرفته و به این نمته توجه داشته است که شما هر چه قدر هم مشغله و کار داشته باشید می توانید پانزده دقیقه از وقت تان را به این کار اختصاص دهید در واقع در طول یک سال شما تنها ۹۱ساعت از عمرتان را برای خود مراقبتی صرف کرده اید .

حالا اگه به دنبال راهی برای پیدا کردن یه زندگی شاد و پر ارامش هستید و می خواید درونتون رو قوی کنید این کتاب خود یاری به شما پیشنهاد میشه .

 

جزئیات :

 

ناشر: Rockridge Press 

تاریخ انتشار :(February 2, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۶۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا