کتاب

دانلود کتاب The Magic زبان اصلی

The Magic
The Magic

 


The Magic


 

معرفی کتاب معجزه :

 

کتاب معجزه : ۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده ای شگفت انگیز شامل تجربیات و راهنمایی های راندا برن در مورد معجزه سپاسگزاری است که می تواند زندگی شما رو دگرگون کند.

راندا برن تو این کتاب به شما ۲۶ درس یاد میده تا به این درک برسید که سپاسگذاری می تونه زندگی شما رو تغییر بده .یه برنامه ی ۲۶ روزه برای دستیابی به تمام اونچه که می خواید. جمله شگفت انگیز ( خدایا سپاس گزارم ) را هر روز با صدای بلند و به طور مداوم بگویید یادتان باشد هر لحظه و همیشه آن را به یاد داشته باشید و تکرار کنید در ذهن تان آن را مرور کنید یا در قلب تان حسش کنید  از همین حالا  بکوشید که هر جا می روید حس سپاسگزاری  و معجزه ی آن را نیز با خودتان ببرید.

برای اینکه بتونید یه زندگی اروم و شاد داشته باشید باید سپاسگزاری خداوند متعال رو همیشه  بر زبان بیاورید و با تمام وجود ان را حس کنید . هرچقدر بیشتر و صمیمانه تر بخاطر این نعمت ها و شگفتی های جهان از خداوند شکرگذار باشید بیشتر غرق فراوانی و آرامش می شوید .

اگر به طور مداوم شکرگذار باشید بیشتر غرق فراوانی و آرامش می شوید . اگر به طور مداوم شکرگذار باشید بر قانون خطاناپذیر جهان می توانید چیره شوید.این قانون هدیه ی جهان به شماست تا آن را عملی کنید و زندگی خود را شکوفا نمایید.

 

بخش از کتاب

 

اگر تمام تمرین ها را تا به امروز دنبال کرده باشید شما آماده هستید تا درباره آرزوها و خواسته های ارزشمندتان نیروی معجزه آسای سپاسگزاری را بکار بگیرید. شما باید در ابتدا تصویری از خواسته هایتان در ذهنتان به وجود آورید . سپس برای جذب خواسته ارزشمندتان باید احساس کنید که به ان رسیده اید.

در واقع قبل از اینکه به خواسته تان برسید باید سپاسگزاری خالصانه از خداوند قبل از دستیابی به هر خواسته ای بی درنگ واقعیت یافتن آن خواسته در ذهنتان تشکیل می شود.

 

جزئیات :

 

ناشر : Atria Books 

تاریخ انتشار : (March 5, 2012)

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات :۲۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا