کتابمنابع لاتین

کتاب های طراحی مدرن داخلی 2020

طراحی زیبا فقط نگاه دلپذیر نیست بلکه کیفیت زندگی ما را بهبود می‌بخشد 

Live beautiful -1

این کتاب با خرد و بینش و جهت در مورد چگونگی ایجاد و ترسیم فضایی که همیشه مانند خانه احساس می‌شود پرمیشود کتاب زیبای Athena گواهی بر مجموعه مهارت های باورنکردنی است
استعداد واقعی یک طراح این است که نه تنها یک فضای زیبا و کاربردی ایجاد می‌کند بلکه چیز خاص و فردی را می شناسد بر اساس کسانی که در آنجا زندگی خواهد کرد .
اگر دنبال این هستید که عمیقاً الهام بگیرید و دوباره عاشق طراحی شوید این کتاب مناسب شما است.

Patina farm -2

در این کتاب خانه جدید مزرعه ای می‌بینید که مواد مدرن را با عتیقه های فرانسه ترکیب داده است وقتی که بروک و استیو جیانتی تصمیم گرفتند ، برای ساختن یک زندگی جدید در یک مزرعه خانه خود را در شهر سانتا مونیکا ترک کرده و به بلژیک و فرانسه سفر کردند. آنها در مزرعه دره ی اوجای کالیفرنیا زندگی جدیدشان را شکل دادند .
استیو جیانتی یک معمار مشهور است و بروک یک دکوراتور داخلی و نویسنده وبلاگ طراحی سایت velvet and Linen است. آن ها همچنین صاحب خانه Giannetti هستند ، یک فروشگاهی است که مبلمان و کالاهای خانگی به شیوه ی پاتینا را به فروش می رساند.

The new Bohemians hand book -3

این کتاب دارای صدها ایده برای آوردن انرژی مثبت به خانه شما و شامل تمرینات و فعالیت هایی برای تفکر در مورد اتاق خواب به روش های جدید است .
بیاید یاد بگیرید چگونه از رنگ و بو استفاده کنید تا خلق و خو بهره‌وری و آرامش را تقویت کنید از توصیه های دلگرم جاستینا لذت ببرید. سبک جاستینا بسیار گرم و رنگارنگ است او زندگی را روشن و امیدوار کننده می کند.

150best tiny home ideas-4

بهترین ایده برای خانه های کوچک را به نمایش می گذارد و نمایش گسترده ای از خانه های شهری و روستایی است که نمونه زندگی کوچک در خانه است.

این کتاب راهنمای مفید برای از عکس‌های دقیق رنگی کامل تصاویر تحلیلی جامع بازی های آموزنده و جدیدترین آوری ها در طراحی کارآمد و موفق در فضای کوچک نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا