کتاب

بهترین کتاب های 2019 آمازون

در این مقاله قصد معرفی بهترین کتاب های 2019 آمازون را داریم که به صورت رسمی از طرف خود سایت آمازون برای سال 2019 به عنوان کتاب های برتر 2019 معرفی شده اند. لازم است بدانید که وب سایت آمازون بهترین کتاب های خارجی خود را به صورت ماهانه و سالانه لیست می کند که در اینجا قصد معرفی لیست بهترین کتاب های خارجی 2019 را برای شما داریم. در صورت تمایل برای درخواست کتاب خارجی  می توانید از وب سایت فایلسو اقدام نمایید تا ما برای شما به بهترین شکل ممکن آن هارا تهیه کنیم .

کتاب های برتر 2019

آنها در مواجهه با یک تراژدی غیرقابل تصور ، می گویند تنها راه حل از طریق آن است. این دقیقاً همان چیزی است که گرین وقتی دخترش در اثر تصادف طوفانی درگذشت ، یاد می گیرد. این خاطره عاطفی یک پرتوی از نور را در تاریکی ترین مکان ها می درخشد.

گلمن می گوید: این کتاب – که جزئیات نویسنده را از دست دادن دختر 2 ساله خود در یک تصادف شدید – که به قرار دادن کلمات در اندوه کمک می کند ، نشان می دهد ، به شما کمک می کند تا با فاجعه روبرو شوید

بهترین کتاب های 2019 آمازون


رمانی فراموش نشدنی از طبقه متوسط ​​درباره یک دختر و پدرش در یک سفر متقاطع ، افرادی که با آنها ملاقات می کنند و چگونگی بازگشت دوباره به خانه خود. این کتابی است که خوانندگان جوان نمی خواهند آن را از دست بدهند. داستان کویوت عاقلانه ، خنده دار است و مدت ها پس از خواندن صفحه آخر ، قلب شما را به خود جلب می کند.

گلمن می گوید: پر از درس زندگی ، این کتابی است که شما می خواهید هر سال 9-12 ساله بخوانید.

بهترین کتاب های 2019 آمازون


یک کتاب از یک نوع ، “زیرزمینی” جهان را در زیر پاهای ما کاوش می کند ، غوطه ور می شود به فاجعه ها ، غارها و سرزمینی که در زیر یخ کوچک یخی گرینلند قرار دارد تا به شکافهای تاریک تر از تصورات ما بپردازد – مکانی که در آن هنرمندان ، ماجراجویان ، و مجرمان با اشتیاق و در غیر این صورت سفر کرده اند.

گلمن می گوید: نویسنده تمام تحقیقات خود را برای این کار به تنهایی انجام داده است. این اکتشافی بسیار ارزشمند از جهان زیر پاهای ما است .

بهترین کتاب های 2019 آمازون


نرم و قدرتمند ، مثل شکارچیانی که سایه های داستان افسردگی چو را می چسباند ، این رمان تاریخی که در دهه 1930 میلادی در مالزی پیچیده می شود پیراهن یک کاردان شاغل با ذهنیت قوی و یک خانه دار جوان را می چرخاند که سرنوشت آنها به هم می خورد و هر دو در جستجوی انگشت مومیایی شده بسیار بدشان می آیند.

گلمن می گوید: یک رمان تاریخی گیرنده – “ببر شب” بر خوانندگانی که دوست دارند توسط یک داستان عالی اسیر شوند ، پیروز خواهد شد

بهترین کتاب های 2019 آمازون


این دهه 1940 است و ویویان موریس بی روح و سرگرم کننده و دوست داشتنی با هدف “تبدیل شدن به شخصی جالب” به نیویورک می آید (و به ترتیب کوتاه او اما به هر دلیل اشتباه). آخرین رمان نویسنده کتاب “ بخور ، دعا کن ، عشق”  باهوش ، بزرگ قلب و خردمند است.

گلمن می گوید: این یک انتخاب عالی بود که در سراسر تیم وجود داشت. خوانندگان الیزابت گیلبرت را از “خوردن ، دعا ، عشق” می شناسند و او به اندازه یك رمان نویس مشهور نیست ، اما او شایسته این است كه باشد. این فقط یک کتاب سرگرم کننده است – آن را به عنوان یک کوکتل شامپاین یک کتاب توصیف کرده است. همه این کتاب را خواندند و فقط نفس هوای تازه را حس کردند.

بهترین کتاب های 2019 آمازون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا