کتابمنابع لاتین

کتاب های شهرسازی

این مقاله به معرفی کتاب شهرسازی اختصاص دارد و در اینجا می خواهیم به معرفی چند کتاب شهرسازی بپردازیم . خرید کتاب های شهرسازی با توجه به اندک بودن منابع آن ، معمولا پرهزینه است . از این رو بهترین راه خرید اینترنتی کتابهای شهرسازی می باشد که شما می توانید کتاب مورد نظر خود را به ما درخواست دهید و در کمترین زمان ممکن به صورت کتاب الکترونیک و حتی در صورت تمایل به شکل نسخه چاپی از مجموعه ما دریافت کنید .

1.کتاب “Charter of the New Urbanism” نوشته Emily Talen”

این کتاب با همکاری “کنگره شهرسازی جدید” نگاشته شده است . کنگره شهرسازی جدید یا سازمان “CNU” سازمانی پیشرو است که توسعه همسایگی جوامع پایدار و شرایط زندگی سالم‌تر را ترویج می‌کند . این کتاب به طور کامل به روز شده تا تاثیرات زیست‌محیطی ، اقتصادی و اجتماعی طراحی شهری را پوشش دهد . ویرایش دوم این کتاب از دانش ۶۲ نویسنده که هر یک از اصول منشور زیست محیطی الهام‌گرفته اند گردآمده است . این کتاب از بهترین کتاب های شهرسازی می باشد .

2.کتاب “Roberto Burle Marx Lectures” نوشته “Gareth Doherty”

“Roberto Burle Marx” یکی از مهم‌ترین معماران دنیا در تاریخ شهرسازی است . آثار برجسته او در منابع متعددی مورد استفاده قرار گرفته و به آن اشاره شده‌است ، با این حال تعداد کمی از گفته‌های “مارکس” هنوز منتشر نشده است . این مجموعه دوازده تا از سخنرانی‌های “برل ماکس ” که اغلب آن‌ها قبلا به زبان انگلیسی موجود نبوده اند را به شما می دهد . این سخنرانی ها در تورها و سفرهای بین‌المللی مفاهیمی از جمله ترکیب‌بندی منظره ، باغ و بوم‌شناسی و مشکل نورپردازی باغ ها و باغچه ها را بیان می کند کتاب آروین از این کتاب بهره های زیادی برده است .

3.کتاب “Gentrification as a Global Strategy” نوشته “Abel Albet” و “Núria Benach”

این کتاب به نظرات و ایده های “نیل اسمیت ” احترام می گذارد و با ارائه یک رویکرد انتقادی و مجموعه‌ای غنی از دیدگاه‌هایی که بر کار اسمیت تاثیر می گذارد ، به شما بسیار کمک می کند . این کتاب با کمک متخصصان پیشرو و برجسته ، تاثیر ایده‌های اسمیت در درک نقش شهرنشینی را به طور کلی و بالاخص در جامعه معاصر نشان می‌دهد . درمیان کتاب های طراحی شهری این کتاب درخشش فراوانی داشته است بطوریکه کتابفروشی مهندسی انقلاب همیشه این کتاب یا ارائه ای از آن را در خود دارد .

4.کتاب “Walkable City” نوشته “Jeff Speck”

به انتخاب موسسات “Planetizen” وانجمن معماران مناظر آمریکا” این کتاب بهترین کتاب سال انتخاب شد . “Jeff Speck” نویسنده این کتاب ، وقت خود را صرف کرده است تا آنچه را که باعث شکوفایی شهرها می شود تعیین کند . او شکوفایی شهر ها را به یك عامل اساسی مرتبط میداند : “قابلیت پایداری” . او در این کتاب به شرح این عامل می پردازد . البته دیدگاهش مورد تایید بسیاری از بزرگترین مهندسان شهرسازی جهان قرار گرفت تا جاییکه این کتاب در لیست کتابهای مهندسی شهرسازی قرار گرفت .

5.کتاب “Cities Under Siege” نوشته “Stephen Graham”

شهرها میدان نبرد جدیدی از دنیای شهری فزاینده ما هستند . از محله‌های فقیرنشین آفریقای جنوبی گرفته تا مراکز مالی ثروتمند غرب . شهرهای تحت محاصره ، گسترش خشونت سیاسی از طریق سایت‌ها ، فضاها ، زیرساخت‌ها و نمادهای مناطق شهری به سرعت در جهان در حال گسترش هستند . “استفان گراهام” در کتاب “Cities Under Siege” ، نشان می‌دهد که چگونه نیروهای نظامی غرب و نیروهای امنیتی در حال حاضر از همه زمین‌های شهری به عنوان یک منطقه درگیری که در سایه دشمنان مخفی کمین‌کرده است ، استفاده می کنند . اگر به دنبال خرید کتاب های شهرسازی هستید ، حتما این کتاب را بخوانید . پشیمان نمی شوید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا