کتاب

کتاب های سبک زندگی به زبان انگلیسی

در این مقاله قصد داریم به شما چند کتاب روانشناسی خارجی و مجموع کتاب های روش زندگی را معرفی کنیم که با مطالعه این کتاب ها شما می توانید در چند روز و در مدت کمی به سادگی در خود پیشرفت و نمود ایجاد کنید و سبک زندگی خود را بهبود ببخشید. این 5 کتاب معرفی شده شامل کتاب هایی از دسته بندی کتاب های خارجی سبک زندگی و کتاب های سبک زندگی به زبان انگلیسی است که در مجله Blinklist به عنوان کتاب های روش زندگی منتخب معرفی شده اند. برای خرید این کتاب و در خواست کتاب خارجی از آمازون سفارش خود را به ما ثبت کنید تا ما به بهترین روش برای شما آن ها را تهیه نماییم.

معرفی بهترین کتاب های سبک زندگی به زبان انگلیسی

  1. 13 نکته ای که انسان ها را از لحاظ روحی بهبود می بخشد

    آیا برای غلبه بر شکستهای خود تلاش می کنید؟ یا از چیزهایی خارج از کنترل خود ساکن هستید؟ عبور از این موانع می تواند تأثیر عمیقی بر زندگی روزمره شما داشته باشد. مورین در مورد اینکه چگونه موفق ترین بیماران درمانی وی بر این مشکلات غلبه کرده است ، سهیم است.
    کتاب های خارجی سبک زندگی

  2. چگونه جلوی نگرانی خود را بگیرید و به زندگی بپردازید؟

    آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا نمی توانید جلوی نگرانی در مورد چیزی را بگیرید؟ مهم نیست که چقدر تلاش کنید ، آیا در همان مسئله تثبیت شده اید؟ با تعریف منبع استرس خود می توانید یک بار و برای همیشه از آن فراتر بروید. کارنگی با یک فرمول بی موقع ارائه شد که به شما در مقابله با هر موقعیت برانداز کمک می کند.
    چگونه جلوی نگرانی خود را بگیریم و به زندگی بپردازیم.
    کتاب های خارجی سبک زندگی

  3. چگونه زندگی خود را ارزیابی می کنید؟

    آیا شما تجارت مناسب را در زندگی انجام می دهید؟ در حالی که دستاوردهای شغلی می تواند رضایت بخش باشد ، بی توجهی به خانواده و دوستان شما می تواند در طولانی مدت مضر باشد – به طریقی که حتی نمی توانید تصور کنید.
    شما زندگی خود را چگونه ارزیابی میکنید؟
    کتاب های خارجی سبک زندگی

  4. پیدا کردن خود واقعیتان

    همه اشتیاق دارند. اگر نمی دانید مال شما چیست ، این بدان معنی است که هنوز آن را کشف نکرده اید. یا شاید شما داشته باشید ، اما در اوایل زندگی برکنار شد. دریابید که چگونه می توانید از قوانین سختگیرانه جامعه خلاص شوید و تماس خود را در زندگی

    پیدا کنید.

  5. کتاب های خارجی سبک زندگی
    5 . هوش عاطفی

    آیا می دانید اگر نبض شما از 100 دور در دقیقه بالا می رود ، فکر می کنید خیلی منطقی فکر می کنید؟ شما احتمالاً به احساسات اجازه می دهید قضاوت شما را بیشتر از آنچه می دانید ابرید. گلمن توضیح می دهد که چگونه می توانید از اجازه دادن احساسات خود بر شما اجتناب کنید و تصمیمات بهتری در زندگی بگیرید.
    کتاب های خارجی سبک زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا