استانداردمنابع لاتین

فناوری در آزمایشگاه های پتروشیمی و انرژی

پتروشیمی ( Petrochemical industry ) بخش کوچکی از صنایع شیمیایی است که فراورده‌ها و مواد شیمیایی را از نفت خام یا گاز طبیعی تولید می‌کند. محصولات پتروشیمی و انرژی به دست آمده از این صنعت در بخش های عمومی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو توسعه و فناوری در آزمایشگاه های پتروشیمی و انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است.

آماده سازی نمونه در پتروشیمی

آزمایش تحلیلی و آماده‌سازی نمونه در صنعت پتروشیمی طیف وسیعی از انواع نمونه‌ها از جمله نمونه‌های آلی (سوخت، روغن، پلیمر) و نمونه‌های معدنی مانند کاتالیزورها را پوشش می‌دهد. آزمایشگاه های فعال در صنعت پتروشیمی نیاز به اندازه گیری مجموعه گسترده ای از آنالیت ها در طیف بسیار گسترده ای از ماتریس های نمونه دارند. به دنبال تقاضاهای مدرن در چرخش سریع نمونه، آزمایشگاه‌هایی که آنالیز و آماده‌سازی نمونه در صنعت پتروشیمی را انجام می‌دهند، به ابزار دقیقی نیاز دارند که بتواند گردش کار را بهینه کند.
Download-books-in-the-original-language-4.webp

Serve Petrochemical & Energy Labs

در زمینه فناوری و تولید منابع برای آزمایشگاه های پتروشیمی و انرژی مقاله های علمی و کتاب ها تخصصی در این زمینه چاپ و منتشر شده است. در این رفرنس ها چالش‌های و موانع پیش روی آزمایشگاه‌های  فعال در صنعت پتروشیمی برداشته و تلاش برای توسعه ابزارهایی دارد که کیفیت داده‌های تحلیلی را بهبود می‌بخشد و از نظر زمان‌بندی و مقرون به صرفه بودن کارآمد است. در این مقالات و کتاب ها محصولاتی را معرفی می کند که با بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی مطابقت دارند و تا سالها خدمات عالی و قابل اعتماد، سریع و تجزیه و تحلیل عالی را تضمین می‌کند.
Download-the-book-from-Amazon-3.webp

دانلود مقاله و کتاب های فناوری در آزمایشگاه های پتروشیمی و انرژی

مجموعه مقالات و کتاب های پتروشیمی  توسط متخصصان حرفه ای در سراسر جهان نوشته شده است و هدف آن ارائه یک  فناوری و برنامه است که با داده های تحلیلی یکپارچه شده است. مشخصات و منابع کتب و مقالات در سایت های معتبر موجود است برای تهیه این مقالات و کتاب ها می توانید به سایت فایلسو مراجعه فرمایید. مجموعه کتاب های Serve Petrochemical & Energy Labs خدمات زیر را ارایه می دهند.

for New Safe Energy Sources
for Lower Environmental Impact
for Non-hazardous Waste

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا