آموزشکتاب

کتاب The 5 AM Club

The 5 AM Club
The 5 AM Club

The 5 AM Club

 

معرفی پنج صبحی ها :

 

کتاب باشگاه پنج صبحی ها شاهکاری دیگر از نویسنده  پرآوازه  رابین شارما به شما کمک می کنه تا تو مدیریت فردی تون تغییری بنیادین ایجاد کنید.

این کتاب تو قالب یه داستان از اهمیت سحرخیزی برای کسانی می گوید که در پی یافتن راه های موفقیت هستند.

 

شخصیت اصلی کتاب باشگاه ۵ صبحی ها فرد بی خانمان میلیاردری است که به یه مرد هنرمند و یه زن کار آفرین که به مشکلات و گرفتاری هایشان دست به گریبان اند کمک بسیاری می کند. این بی خانمان تاکید های خوبی از باشگاه ۵ صبحی ها به اون ها میگه که باعث میشه واکنش شان نسبت به زندگی تغییر فراوانی کند. این کتاب به شما میگه که چه جوری با بیدار شدن تو ساعت ۵ صبح زندگی خودتون رو متحول کنید البته به این پرسش اساسی که چه طوری ۵ صبح از خواب بیدار بشید و به عضویت باشگاه ۵ صبح ها دربیاید پاسخ بدید.

 

تو بخشی از کتاب ۵ صبحی ها می خونی که :

 

میلیاردر گفت :(بگذارید شما دو نفر رو در آغوش بگیرم) و بعد دست هایش را یکجا به دور کار افرین و هنرمند حلقه کرد بی انکه انتظار داشته باشد ان ها هم همین کار را بکنند.

بعد گفت خدایا شما دو نفر خیلی شهامت دارید . شما به یه پیرمرد غریبه اعتماد کردید .می دانم که پریروز شکل و شمایل یه ولگرد را داشتم.البته  اینطور نیست که به لباس و سر و وضعم بی توجهم اما ان قدر ها به وضع ظاهرم بها نمی دهم . این را گفت و تبسمی بر لبانس نشست.زیبا و ساده کامل و اصیل .

مرا به یاد ان گفته خردمندانه گذشته ها می اندازد ( داشتن ئول زیاد از شما ادم متفاوتی نمی سازد بلکه بیشتر به شخصیتی شبیه می شوید  که قبل از پولدار شدن بوده اید.

 

جزئیات :

 

ناشر : HarperCollins Publishers   

تاریخ انتشار :(January 7, 2020)

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات :۳۳۶

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا