مجله

شرکت‌های تجهیزات پزشکی برتر در جهان

شرکت‌های تجهیزات پزشکی در جهت تشخیص، معالجه یا پیشگیری از انواع بیماری‌ها اقدام به تولید محصولاتی از قبیل دستگاه ضربان‌سازی برای قلب، هواکش، مفصل‌های مصنوعی برای پا یا دست و بسیاری دیگر از تجهیزات لازم می‌کنند.

بزرگ‌ترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی عبارتند از:

۱) شرکت زیمر بیومت آمریکا

از بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم پزشکی در جهان است. بیش‌تر کار آن ساخت و تولید محصولات ارتوپدی مانند مفصل‌های مصنوعی برای لگن، ‌شانه و یا آرنج می‌باشد.

۲) اسیلور اینترنشنال فرانسه

دو شرکت تولید‌کننده لنز در جهان در سال ۱۹۷۲ با هم ادغام گشتند و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لنز را به وجود آوردند.

۳) شرکت علمی بوستون آمریکا

در سال ۱۹۷۹ با هدف ایجاد دستگاه و پیدا کردن روش درمانی  تهاجمی کم‌تر، شرکت علمی بوستون تاسیس شد. این شرکت از بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم پزشکی در تمام زمینه‌های این علم از جمله اورولوژی، آندوسکوپی و قلب است.

محصولات برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

۴) زیمنس آلمان جزء برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

شرکت زیمنس یک شرکت چند ملیتی است که بخش‌های متعددی از جمله صنعت و بهداشت را تحت پوشش قرار می‌دهد. از جمله این شرکت چند ملیتی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی است که در دوبلین به تولید این لوازم می‌پردازد.

۵) GE Healthcare انگلیس

از سال ۱۸۹۳ این شرکتGE Healthcare به تولید تجهیزات پزشکی روی آورد و به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در زمینه بیماری‌های تخصصی همچون عصب‌شناسی، سرطان و بیماری کرونر شناخته شد.

۶) جانسون‌اند جانسون آمریکا، تولید کننده تجهیزات پزشکی

با‌ ایده تولید تجهیزات پانسمان برای انواع زخم‌ها در سال ۱۸۸۶ شروع به کار کرد. این شرکت در زمینه لوازم پزشکی، دارویی و سلامت مصرف‌کننده به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید لوازم پزشکی در سرتاسر جهان شناخته شده است.

۷) Medtronic ایرلند

این شرکت در ابتدا تعمیرگاهی برای این تجهیزات بود. اما بعد‌ها با تولید یک محصول تجاری به عنوان ضربان ساز قابل استفاده با باتری و قابل پوشیدن به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های لوازم پزشکی در جهان تبدیل شد.

برای خرید این لوازم و اطلاع از جدید‌ترین محصولات هر برند، کافی است به بخش ارتباط با ما در فایلسو مراجعه کرده و تهیه مجلات این برند‌ها را از ما بخواهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا