ماجراجوییمجله

Dining with My Cannibal Friend

کتاب Dining with My Cannibal Friend اثر  Jean-Philippe Soulé در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. در این کتاب ژان فلیپ ماجراجویی حماسی و اکتشافات فرهنگی را ترکیب می کند و با سفر هاس باورنکردنی خود شما را غرق در محتوتی کتاب خواهد کرد.

21-book-main.webp

درباره ی کتاب Dining with My Cannibal Friend

شام با دوست آدمخوار من که توسط  نشریه نشنال جئوگرافیک، سازمان ملل متحد و ده ها نشریه مهم در سراسر جهان منتشر شده است. در این کتاب  مستندهای فرهنگی و تصاویر ژان فیلیپ، تنوع زیبای جهان را به نمایش می گذارد.

آنچه در کتاب ژان فلیپ می خوانید

Jean-Philippe Soulé  کاوشگر و نویسنده ای به نام در یک ماجراجویی بزرگ خواننده را به یکی از دورافتاده ترین، کمتر شناخته شده ترین و کم سفرترین مناطق جهان می برد. در این روایت کوتاه اما گیرا، او شما را در دنیایی راهنمایی می‌کند که کمتر کسی می‌تواند تصور کند، جایی که ساکنان آن آیین آدم‌خواری را انجام می‌دهند. شام با دوست آدم خوار من جزو داستان های واقعی است که شما را مسحور خود می کند.

بخشی از کتاب Dining with My Cannibal Friend

If you enjoy travel, cultural discoveries, and epic adventures—whether you’re looking to satisfy your wanderlust and curiosity or fuel your aspirations—you’ll love this short eBook, a great introduction to Jean-Philippe’s Live Your Adventure inspirational memoirs series. By the end, you’ll want more. Let Jean-Philippe guide you along your next thrilling and inspiring journey, whether it be another essay sampler or a full book.

Buy-books-from-Amazon-1.webp

خرید اینترنتی کتاب شام با دوست آدم خوار من

نسخه اصلی این کتاب کاملا واقعی و حیجان انگیز به زبان انگلیسی است که در سایت امازون موجود می باشد. شما می توانید کتاب Dining with My Cannibal Friend را بدون واسطه با زبان اصلی از سایت فایلسو دانلود کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید در خواست نسخه چاپی کتاب را نیز بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا