مجله

معتبر‌ترین ژورنال‌های پزشکی با ضریب تاثیر بالا

ژورنال‌های پزشکی براساس داوری همتا و ضریب تاثیری که بر مخاطب خود می‌گذارد، در گروه‌بندی‌های مختلف قرار می‌دهند.

زمانی که همتا ژورنال‌های پزشکی را در ابتدا کار مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، اجازه انتشار را پیدا خواهند کرد.

شش ژورنال پزشکی برتر دنیا براساس ضریب تاثیر

ژورنال پزشکی نیوانگلند

این ژورنال از جنبه‌های متفاوتی بهترین نوع در رابطه با دنیای پزشکی شناخته شده است. ژورنال پزشکی نیو انگلند اطلاعات و پژوهش‌های علوم زیست پزشکی و کار بالینی را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار مخاطب قرار داده و تقریبا خود، مرجع دیگر ژورنال‌های پزشکی است. این مجله در ۹۰ کشور کم درآمد وفقیر رایگان ارائه می‌شود.

لنست

این ژورنال به چاپ مقاله‌هایی در رابطه با سلامت انسان و حوزه‌های علمی می‌پردازد و از یک تیم ویراستاری با استاندارد‌های عالی برخوردار است. تمام اعتبار لنست از سوی منتشر‌کنندگان مجله به عدم وابستگی سیاسی است.

ژورنال انجمن پزشکی آمریکا جاما

ژورنال جاما انواع مقالات پزشکی در حوزه نورولوژی، آنکولوژی، چشم پزشکی و اطفال را منتشر می‌کند. همچنین از پیشرفت‌های پزشکی در این حوزه‌ها اطلاعاتی را در اختیار همکاران پزشک قرار می‌دهد.

ژورنال جاما، از معتبر ترین ژورنال‌های پزشکی

برای دسترسی به معتبر‌ترین ژورنال‌های پزشکی، بهتر است با مراجعه به دسته بندی فایلسو و انتخاب زمینه پزشکی، برای تهیه فایل‌های مورد نظر اقدام نمایید.

سالنامه طب داخلی

از موثر‌ترین مجلات در عرصه پزشکی که مقالات مربوط به کار بالینی، ارائه و سیاست‌های مراقبت پزشکی و اخلاق و روش تحقیق را بیان می‌دارد. هدف این مجله ارتقا اخلاق در پزشکی و بهبود استاندارد‌های گزارشگری پژوهش‌های پزشکی است.

ژورنال پزشکی بریتانیا

از سال ۱۸۴۰ به طور مستمر منتشر و به ارائه اطلاعاتی در زمینه مسائل بالینی، تحقیق و بهداشت عمومی از طریق ارائه مقاله و اخبار، گزارش‌های مرتبط به عامل‌هایی که به دنیای پزشکی کمک کند، می‌پردازد.

طب داخلی جاما

این مجله با نام آرشیود طب داخلی شناخته می‌شود و از انواع مقالات پزشکی آموزنده برای آموزش و آگاه‌سازی خواننده پر شده است. مرکز توجه رسانه‌ها بوده و به ارائه مطالبی در رابطه با ایمنی بیمار می‌پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا