مجله

معرفی نمونه‌های پر مخاطب ژورنال پزشکی

مجله‌های پزشکی بر اساس ضریب تاثیری که می‌گذارند به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند. غیر از این راه، ژورنال پزشکی فقط به دلیل خوانندگان زیاد بر جامعه پزشکی تاثیر خواهد گذاشت.

فایلسو به شما کمک خواهد کرد تا ژورنال پزشکی پر مخاطبی که مد نظر دارید، تهیه کرده و در صورت نبود اسامی آن در فایل های لاتین؛ بهتر است به بخش درخواست منبع مراجعه نمایید که پر مخاطب ترین ژورنال ها به شرح زیر است:

ژورنال آمریکایی پژشکی پیش‌گیرانه

به بیان مقالاتی در رابطه با پیش‌گیری بیماری‌های مزمن و حاد می‌پردازد. مصرف دخانیات، تغذیه و استفاده از الکل را مورد پوشش قرار می‌دهد. در میان ۱۵۴ مجله پزشکی رتبه ۲۰ و ۱۸۰ مجله در گروه بهداشت حرفه‌ای و محیط عمومی، رتبه ۲۳ را از آن خود کرده است.

دراگ سیفتی

این ژورنال پزشکی در واقع مجله رسمی انجمن بین‌المللی مراقبت‌های دارویی است. این انجمن سعی دارد با آماده کردن مسیری برای تبادل داده‌ها و اطلاعات و تحقیقات جدید و نو، علوم و یادگیری را برای مردم تمام کشور‌ها آماده کند.

ژورنال Medical Care

این ژورنال پزشکی در واقع مجله رسمی انجمن بهداشت عمومی آمریکا است. تمامی جنبه‌های مدیریتی را شامل شده و به بیان مراقبت‌های پزشکی می‌پردازد. در کنار نسخه اصلی، نسخه مکملی در رابطه با حوزه‌های خاص پزشکی اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

ژورنال پزشکی medical care جزء پر مخاطب ترین ژورنال های پزشکی

ژورنال سلامت نوجوانان

در سال ۱۹۸۰ با هدف بهبود زندگی نوجوانان و جوانان کم سن، کار خود را شروع کرد. تحقیقات منتشر شده در این ژورنال پزشکی در رابطه با علوم رفتاری و بیولوژیک نوجوانان مربوط است. همچنین به بیان سیاست‌ها و بهداشت عمومی این گروه سنی می‌پردازد.

این مجله شامل دیدگاه‌های فردی و گزارش‌های موردی در ارتباط با جوانان و نوجوانان از بهداشت دهان گرفته تا سلامت روانی را در بر می‌گیرد.

بولتن سازمان بهداشت جهانی

کامل‌ترین سازمان در رابطه با بهداشت جهان، سازمان بهداشت جهانی است و بولتن مرتبط با آن بیش‌تر بر کشور‌های در حال توسعه متمرکز است. تمامی اطلاعات آرشیو قدیمی این مجله رایگان و به گونه آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. همچنین تمامی مقالات به شش زبان زنده و رسمی دنیا ترجمه شده‌اند.

مایو کلینیک پروسیدینگر

کیلینیک مایو در اصل یک سازمان پژوهشی پزشکی شناخته شده است و ژورنال پزشکی مجله به بیان و گزارش عملکرد این کلینیک می‌پردازد. در میان ۱۵۶ مجله پزشکی در گروه پزشکی، عمومی و داخلی رتبه۱۱ را از آن خود کرده است.

ژورنال طب تسکینی و آسایشگاهی آمریکا

صحبت از مراقبت‌های آسایشگاهی در میان مردم خیلی سخت و دشوار خواهد بود. در واقعیت جامعه پزشکی به خاطر حضور بخشی از مردم در اسایشگاه‌ها، باید به این موضوع بپردازد؛ زیرا علاوه بر افرادی که در آسایشگاه‌ها ساکن هستند، پزشکان و پرستاران و حتی مددکارانی مشغول به کارهستند.

در این مجله در رابطه با تجهیزات، تحقیق‌ها و روش‌های پزشکی در رابطه با مراقبت و درمان تسکینی در آسایشگاه‌ها پرداخته می‌شود.

ژورنال تحقیقات بالینی

این ژورنال اطلاعات پزشکی روز دنیا در خصوص علوم پایه و زیست‌شناسی بالینی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. اطلاعات پزشکی روز جهان در خصوص خود ایمنی، نورؤساینس و آنوکولوژی از مطالب منتشر شده در این ژورنال برتر در سرتاسر دنیا است.

از دیگر ژورنال‌های پزشکی که به بیان اطلاعات پزشکی روز می‌پردازند؛ ژورنال پزشکی استرالیا، پژوهش‌های خدمات بهداشتی، پزشکی و طب ورزشی و مجله بی‌ام سی پیدیتر کس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا