مجله

محبوب ترین کتاب های کمیک

در این مقاله به معرفی بهترین کمیک بوک های خارجی و کتاب های ابر قهرمانی می رویم که طبق نقل منبع این موارد به عنوان بهترین کتاب های کمیک در آمریکا شناخته شده اند. در ادامه می توانید توضیحات  مربوط را ملاحظه فرمایید. اگر قصد خرید مجلات کمیک اورجینال دارد می توانید از وب سایت فایلسو درخواست داده تا ما برای شما تهیه نماییم.

معرفی محبوب ترین کتاب های کمیک

هرماه صدها کتاب طنز  به قفسه ها می روند. به نظر می رسد عناوین جدید هر ماه ظاهر می شوند. با انتخاب همه این طنزها ، مجموعه جدیدی که باید انجام شود چیست؟ لیستی از کتابهای برتر محبوب طنز را در آنجا مشاهده کنید.

آیا این بدان معنی است که اینها تنها کمیکهایی هستند که ارزش خواندن دارند؟ البته که نه. این کمیک ها فقط مکان خوبی برای شروع هستند. بنابراین به خودتان لطف کنید و برخی از این عناوین را در این لیست برتر کمیک های محبوب ببینید.

شگفت آور X-Men
محبوب ترین کتاب های کمیک

شگفت آور X-Men برای چندین دهه مورد علاقه طرفداران قرار گرفته است. برای خیلی ها ، مردان ایکس نماینده زیراندی مظلوم هستند. این کتاب طنز به طور مداوم یک تیم خلاق را در صدر بازی خود نشان می دهد. در حالی که این سریال سالهاست که ادامه دارد ، قوسهای داستانی معمولاً در حدود شش شماره به طول می انجامند که به خوانندگان جدید اجازه می دهد مکانهای پرش را پیدا کنند.

لیگ عدالت آمریكا

محبوب ترین کتاب های کمیک

رمان نویس براد مالتزر به عنوان پرچمدار دی سی واگذار شد ، و ارزش آن را داشت. JLA که با هنرمندان Ed Benes و Sandra Hope آشنا شده است ، محبوبیت زیادی پیدا می کند. واقعاً با فروش در پشت بام ، این کمیک خاموش شد و JLA از همیشه قوی تر است.

انتقامجویان جدید

محبوب ترین کتاب های کمیک
 
برایان مایکل بنندیس انتقامجویان را برای همیشه تغییر داد. او این عنوان را با تیم جدیدی از قهرمانان ، اضافه کرد که شخصیت های محبوب فن Spider-Man و Wolverine را به ترکیب اضافه کرد. باندیس با هنرمندانی چون Francis Leinil Yu در New Avengers و Frank Cho در مورد آینده انتقامجویان آینده ، Avengers انتقامجویان را به ارتفاعات جدید محبوبیت سوق داده است.

بتمن

محبوب ترین کتاب های کمیک

در این مورد شکی نیست؛ بتمن یکی از شخصیت های برتر DC است. این عنوان خالقان برجسته و بی شماری زیادی داشته است ، از جمله جف لو ، جیم لی ، فرانک میلر و موارد دیگر. گرانت موریسون و اندی کوبرت در حال روشن کردن دنیای بتمن با نتایج تکان دهنده ای برای شخصیت های مرتبط با عنوان هستند.

مرد عنکبوتی شگفت انگیز
محبوب ترین کتاب های کمیک

جی. مایکل استرازینسکی ، JMS برای هواداران خود ، توانست عمق حسی حتی بیشتر را به Spider-Man بیاورد. بلوغ در نوشتن او نشان می دهد که او با داستانی از جنگ داخلی ، سرنوشت یک مسئله بزرگ را نشان می دهد. هنر رون گارنی هنرمند فوق العاده است ، اغلب اوقات یادآور کارهای هنری رومیتا یا دیتکو از روزهای اولیه اسپایدی است.

کمیک های اکشن

محبوب ترین کتاب های کمیک

سوپرمن یک ابرقهرمان کلاسیک است که در سراسر دنیا طرفداران دارد. او یکی از مشهورترین ابرقهرمانان جهان است. هنر آدام کوبرت بسیار دیدنی است و قدم زدن و قصه گویی بسیار عالی است. هواداران فیلم ها و همچنین طرفداران شخصیت برای بازگشت تبه کارانی مانند جنرال زود در حال معالجه هستند.

هالک باور نکردنی

محبوب ترین کتاب های کمیک

گرگ پک و هنرمندان آرون لوپرستی و کارلو پاگولیان در هالک در داستانی روبرو شده اند که نزدیک به رقابت با کراس اوور مارول با عنوان “جنگ داخلی” است. پاک هالک را به ریشه های خود باز می گرداند و جهانی را برای نابودی به او می دهد. نتیجه ، در کنار هنر خیره کننده ، کارهای بسیار خوبی را برای محبوبیت این شخصیت انجام داده است.

ولورین

محبوب ترین کتاب های کمیک

Wolverine احتمالاً یکی از شخصیت های برتر دنیای مارول است. این عنوان بسیاری از خالقان بزرگ را در ارتباط با آن دیده است و همچنان فروش خوبی دارد . مطمئناً آخرین تیم خلاق جف لوئب و سیمونه بیانچی محبوبیت ولورین را حتی بیشتر به جلو می فرستد.

The Ultimates

محبوب ترین کتاب های کمیک

مارک میلار به دلیل فشار دادن پاکت با قوسهای داستانی عظیم ، خشونت هایی که آینه های امروزی را آینه می دهد ، و پیچ و تاب های بسیاری و چرخش هایی که خواننده را ترجیح می دهد مشهور است. هنر برایان هیچک بسیار عالی و کاملاً جزیی است و نبردها و احساسات عظیم شخصیت ها را به طور هم زمان نشان می دهد. اگر فقط Ultimates در برنامه بماند و هر ماه وارد شود ، این کمیک بسیار بالاتر می شود.

تایتان نوجوان
محبوب ترین کتاب های کمیک

Teen Titans با کمک سریال های کارتونی ضربه سر و صدا ، و همچنین برخی از نویسندگان و هنرهای عالی ، شاهد افزایش محبوبیت زیادی بوده است. نویسنده جف جانسز تایتان ها را به زمین جدیدی برده است که باعث می شود تیم کلاسیک پرز و ولفمن افتخار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا