چاپ کتابکتاب

چرا باید کتاب خارجی از فایلسو تهیه کنید؟

درخواست شما توسط فایلسو به صورت اختصاصی طراحی و به صورت تک جلدی چاپ دیجیتال خواهد شد،ما هیچ کتاب آماده ای برای فروش نداریم به همین دلیل سفارش شما را می توانیم با توجه به نیازتان طراحی و چاپ کنیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع کتاب زبان فارسی یا انتشارات ایرانی چاپ نمیکنیم.

چرا باید کتاب خود را از فایلسو تهیه کنید؟

۱- چاپ جدیدترین کتاب های روز دنیا

شما می توانید جدیدترین کتاب های روز دنیا که به تازگی منتشر شده اند را به صورت فایل PDF و یا کتاب چاپ شده در کمتر از ۱ هفته در اختیار داشته باشید که حتی ممکن است در خارج از کشور به این سرعت قابل تهیه نباشد!

۲- تهیه کتاب های ناموجود در ایران

تخصص ما چاپ و تهیه کتاب های ناموجود در ایران است؛ اگر کتاب درخواستی شما در داخل ایران به صورت فیزیکی موجود می باشد، از نظر هزینه بهتر است که همان نسخه را تهیه کنید اما در صورتیکه نیاز دارید کتاب شما با کیفیت و یا به صورت سفارشی چاپ شود و یا در ایران وجود ندارد می توانید آن را به ما سفارش دهید.

 

۳- هزینه پایین و ارسال سریع

با توجه به اینکه کتاب درخواستی در ایران چاپ می شود، هزینه آن نسبت به نسخه اورجینال که باید به صورت ارزی خریداری شود بسیار مناسب خواهد شد. سفارش شما در کمتر از ۲ روز بعد از تایید شما تحویل پست داده می شود.

۴- چاپ کتاب به صورت سفارشی 

تیم فایسو تمام تلاش خود را میکند تا کتاب درخواستی شما را از نظر ابعاد، نوع جلد (سخت – نرم)، طراحی جلد، کیفیت چاپ و …  حدالامکان شبیه به نسخه اورجینال آن طراحی و چاپ کند اما در صورتی که شما درخواست دهید می توانیم سایز کتاب، نوع جلد، تصویر جلد و … را مطابق درخواست شما طراحی و چاپ کنیم.

  • فایل کتاب قبل از چاپ برای شما ارسال می شود و در صورت تایید چاپ و صحافی می شود.

۵- کیفیت چاپ کتاب

فایلسو با توجه به نیاز شما کتاب را در ۳ کیفیت ۳۰۰ – ۶۰۰ و ۱۲۰۰ Dpi چاپ می کند، هزینه چاپ کیفیت ۳۰۰ بسیار مناسب و کیفیت ۱۲۰۰ بسیارعالی می باشد، درخواست شما در ۳ نوع کیفیت قیمت گذاری می شود و می توانید کیفیت مدنظر را انتخاب کنید (توضیح بیشتر…).

 

۶- بسته بندی سفارشی 

در صورتی که قصد دارید کتاب به کسی هدیه دهیدُ می توانید با پشتیان ما در ارتباط باشید و نوع بسته بندی را اطلاع داده تا به صورت دلخواه شما کتاب را  ارسال کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا