کتاب

خرید کتاب زیبای when breath becomes air زبان اصلی

when breath becomes air
when breath becomes air

 

 

معرفی کتاب آن هنگام که نفس هوا می شود

 

پال کالانیتی جراح برجسته مغز و اعصاب پیش از آنکه در سال ۲۰۱۵ بر اثر بیماری سرطان فوت کند خاطرات الهام بخش خود را در کتاب آن هنگام که نفس هوا می شود بازگو کرده و مفهوم مرگ و زندگی را از دریچه ای متفاوت به تصویر کشیده است . این کتاب در سال ۲۰۱۶پرفروش ترین اثر نیویورک تایمز شد و توانست برنده جایزه گودریدز و فینالیست جایزه پولیتزر شود .

پال کالانیتی تو کتاب آن هنگام که نفس هوا می شود داستان زندگی خود را روایت می کند . پزشکی که در سن سی و شش سالگی و در آستانه تکمیل دوره آموزشی جراحی مغز و اعصاب متوجه سرطان پیشرفته خود می شود و حالا این بار خودش نیز در جایگاه بیمارانش قرار گرفته و منتظر مرگ است و حتی هیچ آینده ای را نمی تواند با همسر و فرزندش تصور کند . او در تلاش  است در روزهای آخر زندگی خود به پاسخ این سوال دست یابد . اینکه چه چیزی باعث می شود زندگی ارزش زیستن پیدا کند ؟

 

دانلود کتاب آن هنگام که نس هوا می شود زبان اصلی

 

توی این کتاب کالانیتی سوالات مهمی را از خودش و شما می پرسد اینکه چه چیزی زندگی را در مقابل مرگ با ارزش تر می کند ؟ وقتی آینده دیگر نردبانی برای رسیدن به اهداف تان در زندگی نیست آن وقت باید چه کرد ؟

بچه دار شدن – تلاش برای داشتن شغلی بهتر و … با نزدیک شدن به مرگ چه معنایی می تواند داشته باشد ؟ کتاب پرفروش آن هنگام که نفس هوا می شود یک اثر فراموش نشدنی ست که ارزش زیستن را بار دیگر به شما نشان می دهد و در مورد چالش های مواجهه با مرگ و رابطه میان پزشک و بیمار سخن می گوید .

این کتاب در سال ۲۰۱۵زمانی که پل کالانیتی مشغول نوشتن آن بود ناتمام باقی ماند اما همسرش آن را منتشر کرد و تجربیات و احساسات خود را به فصل آخر کتاب اضافه نمود .

 

جزئیات :

ناشر : Vintage 

تاریخ انتشار :(January 1, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۳۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا