سایر

دانلود کتاب های آمازون پرایم (اکانت آمازون پرایم)

در حال حاضر افراد زیادی هستند که از مزایای آمازون پرایم  Amazon Prime استفاده می کنند و از آنها لذت می برند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

آمازون پریم چیست ؟

Prime Reading شامل مجموعه ای از بیش از 1000 کتاب و مجله است. ما اخیراً Prime Reading را به لیست مزایایی که می توانید در خانواده خود به اشتراک بگذارید اضافه کردند

سرویس اشتراکی آمازون پرایم با دادن امتیازاتی همچون حمل ونقل رایگان، تخفیفات prime day،استریم ویدیوها و سرویس‍های متنوع به بیش از 100 میلیون کاربر در جهان از سایر رقبا پیشی گرفته است. این امتیازات مختص به کسانی است که عضو آمازون پرایم باشند و اکانت آمازون پریمر داشته باشند .

نحوه دسترسی به کتاب های آمازون پرایم: 

چگونه شروع کنم؟ اطمینان حاصل کنید که به حساب آمازون خود وارد شده اید و عضویت نخست شما در حال حاضر است. سپس به وب سایت www.amazon.com/primereading بروید تا مرور عناوین موجود در Prime Reading را شروع کنید. هنگامی که کتاب ، طنز یا مجله ای را پیدا می کنید که وسوسه انگیز به نظر می رسد ، به سادگی روی “خواندن رایگان” کلیک کنید و مورد برای بارگیری در دسترس خواهد بود. یا برای عناوینی که همراهان شنیدنی دارند ، روی “خواندن و گوش دادن رایگان” کلیک کنید.

ده ها کتاب Prime Reading با روایت شنیدنی در دسترس هستند – بنابراین می توانید در حالی که مشغول آشپزی ، باغبانی یا رفت و آمد هستید گوش دهید.
چگونه می توانم به Prime Reading دسترسی پیدا کنم؟ می توانید از تبلت Kindle E-Reader یا Fire استفاده کنید ، یا برنامه Kindle را برای استفاده در iOS یا تبلت iOS یا Android خود بارگیری کنید.

شما می توانید اکانت آمازون پرایم مورد نیاز خود را به سایت فایلسو سفارش دهید و یا کتاب های آمازون پرایم که نیاز دارید را درخواست دهید تا آنها را تهیه و ارسال کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا