سایر

تاسیس شرکت بین المللی IT 

 

 با توجه به اینکه یکی از مهم ترین بخش های تاسیس شرکت مطالعه و کسب اطلاعات در آن زمینه است .انتخاب منبع خوب بسیار مناسب می باشد یکی از راه  های سریع موفقیت استفاده از تجارب دیگران  است.

 

ISACA

انجمن حسابرسی و کنترل سامانه‌های اطلاعاتی

انجمن حسابرسی و کنترل سامانه‌های اطلاعاتی که به اختصارآیساکا نامیده می‌شود . یکی ازتأثیرگذارترین تشکل‌های حرفه‌ای و استانداردگذار در زمینه حسابرسی و کنترل سامانه‌های اطلاعاتی و راهبری فناوری اطلاعات در آمریکا و جهان است؛ که بیش از ۴۵ سال از تشکیل آن می‌گذرد. آیساکا یکی از اعضای وابسته فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) نیز است.

آیساکا هم‌اکنون،بیش از۱۰۰۰۰۰عضو دارد که در۱۸۰کشور جهان زندگی و کار می‌کنند

پیشه اعضای آیساکا طیف گوناگونی از پیشه‌های مربوط به فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد-با خرید و دانلود کتاب های فناوری خارجی.از جمله، حسابرس سامانه‌های اطلاعاتی، مشاور سامانه‌های اطلاعاتی، آموزگار سامانه‌های اطلاعاتی، کارشناس امنیت سامانه‌های اطلاعاتی، مقررات‌گذار، حسابرس داخلی، وکتاب هاب تاسیس شرکت بین المللی IT….دامنه تجربه این اعضا نیز از تازه‌کاران تا متخصصان زبردست را شامل می‌شود.این اعضا در صنایع گوناگونی هم‌چون مالی، بانک‌داری، حسابرسی، تولیدی، و… در دو بخش دولتی و خصوصی کار می‌کنند.

• اهمیت فناوری اطلاعات

همه برنامه های مرتبط با کار ما درحال حاضر به کمک حوزه فناوری اطلاعات کاملاَ اتوماتیک گردیده اند.کارشناسان فناوری اطلاعات  افرادی هستند که  درزمینه مدیریت داده های حساس،ایجاد شبکه های کامپیوتری اختصاصی  ومهندسی سیستم فعالیت می کنند.پیشرفت های حوزه فناوری اطلاعات به اتوماتیک سازی فرآیند های زیر منجر گردیده است:

برای راه اندازی یک شرکت بین المللی IT

کتاب های تاسیس شرکت بین المللی IT هستند 

بدون شک اطلاعاتی لازم است در زمینه مقررات تاسیس شرکت IT وچهارچوب تاسیس شرکت IT … باید کسب کنید

و از تجارب متخصصان دیگر در سراسر جهان استفاده نمایید

شما میتوانید از طریق شرکت فایلسودر ایران از تمام کتب انجمن ISACA بهره مند شوید و با اطمینان کامل و زمان کم -جدید ترین کتاب های ISACA با بهترین نسخه دریافت نمایید

شرکت فایلسو باپشتیبانی بالا پاسخگو شما مراجعین عزیز می باشد

در ابتدا برای خرید کتاب های ISACA وارد سایت filesoo شوید تابتوانید به راحتی از ISACA.ORG خرید نمایید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا