کتاب

کتاب های خارجی مقابله با استرس

در این مقاله قصد بهترین و پرفروش ترین کتاب های خارجی مقابله با استرس در دسته بندی کتاب روانشناسی خارجی بپردازیم. این کتاب های خارجی برای استرس از سایت روانشناسی معتبر خارجی  منتخب شده اند و شما برای خرید کتاب روانشناسی خارجی می توانید به سایت فایلسو درخواست کتاب خارجی دهید تا ما برای شما به بهترین شکل آن ها را فراهم کنیم.

معرفی کتاب های انگلیسی مقابله با استرس

بدبینی ، گناه ، اضطراب و عزت نفس پایین این روزها بسیار رایج است. خیلی راحت است که این احساسات منفی به دست ما برسد: نگه داشتن ما و احساس غم و احساس تنهایی. دکتر دیوید برنز ، روانپزشک مشهور ، در کتاب جدید خود درباره اضطراب ، روش های بسیاری برای مقابله با همه احساسات منفی را تشریح کرده است.

او بحث می کند:

  • چگونه با گناه مقابله کنیم
  • دلایل نوسانات خلقی و نحوه برخورد با آنها
  • راههای مؤثر برای رسیدگی به انتقاد و خصومت دیگران
  • بر نیاز به تأیید بیش از حد دیگران غلبه کنید
  • نحوه برخورد با احساسات منفی
  • تکنیک های ایجاد عزت نفس
  • چگونه هر روز احساس خوبی داشته باشیم و این احساس را ادامه دهیم

دقیقاً همانطور که عنوان می گوید ، کتاب دکتر برنز درباره “احساس خوب” است. او به ما یاد می دهد که چگونه برای خلاص شدن از افکار منفی و کاهش افسردگی از تکنیک های شناخت درمانی درمانی استفاده کنیم. ممکن است یک گلوله جادویی برای “پایان” افسردگی و اضطراب وجود نداشته باشد. اما این کتاب اضطراب عالی ابزارهای عالی برای کنترل اضطراب ارائه می دهد.

توجه: دکتر برنز همچنین کتاب همراهی با این کتاب دارد: کتابچه راهنمای احساس خوب . از بعضی جهات این کتاب فراتر از نسخه اصلی است ، اما بین اضطراب بین این دو کتاب همپوشانی زیادی وجود دارد. یکی از تفاوت های بزرگ این است که کتاب کار دارای برگه های بیشتری است.

توصیه من: ابتدا ارزانتر “احساس خوب” را بخوانید. اگر از این کار لذت می برید ، پس از آن کتاب کار را بگیرید تا به عنوان یک طراوت و همراه باشید.

کتاب های خارجی مقابله با استرس


این کتاب احتمالاً برای همه نیست. اگر شما توصیه های صادقانه ، صریح ، صریح و روشن و برخی از زبان های رنگارنگ را دوست دارید ، این ممکن است این کتاب برای شما باشد. این برخی از ننگات را از بیماری روانی خارج می کند ، در حالی که نویسنده بیشتر به عنوان یک دوست صحبت می کند تا ارائه سخنرانی در مورد چه اقداماتی.

هیچ یک از اطلاعات دقیقا “جدید” در این کتاب نیست. بسیاری از کتابهای دیگر درباره مقابله با اضطراب ، همان زمینه را پوشش می دهند ، اغلب با جزئیات بیشتر. نقطه قوت این کتاب اضطراب تحویل بی نظیر جزئیات با چنین روشی آسان است. عدم وجود ژاربون علمی باعث می شود این امر قابل خواندن باشد و بتواند به همه برسد. خواندن بسیار خوبی برای هرکسی که دوست دارد ساده صحبت کند و حقایق سخت صادقانه را بخواند.

کتاب های خارجی مقابله با استرس


این کتاب “به سادگی” درمورد اضطراب نیست. این بخش دارای بخش های مختلف عاطفی است: عصبانیت ، تمرکز ، اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، عدم تمرکز و حافظه. این کتاب یک کتاب کامل علمی (در عین حال عملی) در مورد رابطه بین الگوهای مغزی ما و رفتار-مسئله است که می تواند به ما در درمان بی شمار مشکلات روحی کمک کند.

یکی از مهمترین تفاوت های این کتاب با دیگران موضع گیری در مورد استفاده از داروهای تجویزی است. بسیاری از کتابها درمورد این داروها موضع گیری می کنند یا حداقل گزینه های جایگزینی را بدون دارو ارائه می دهند ، در حالی که این کتاب استدلال های قوی زیادی را در مورد بعضی از داروها در بعضی مواقع بیان می کند و به خوانندگان این امکان را می دهد که از چه زمانی باید استفاده کنند و از آنها جلوگیری می شود. اگرچه من مخالف مصرف بیش از حد داروها هستم و فکر می کنم بسیاری از آنها خیلی آماده هستند که به عنوان راه حلی برای حل مشکلات به داروها مراجعه کنند ، مطمئناً مواقعی وجود دارد که داروها بتوانند جواب دهند ، و من از رویکرد متعادل این کتاب برای موضوع خوشم می آید.

کتاب های خارجی مقابله با استرس


در حالی که به طور خاص کتابی برای مقابله با اضطراب نیست ، آنچه شما می گویید وقتی با خودتان صحبت می کنید یک نقطه عطف مهم کتاب کمک به خود است ، بنابراین هر شخصی که دچار اضطراب است باید در مقطعی بخواند.

کتاب دکتر هلمتستر درباره قدرت ذهن است. در حقیقت ، طبق این کتاب می توانیم به آنچه فکر می کنیم و به خودمان می گوییم تبدیل شویم. این کتاب برخی از ابزارها و روشهای آسان را به ما یاد می دهد تا بتوانیم از قدرت ذهنمان استفاده کنیم تا جلوی الگوهای تفکر / رفتاری ناخواسته در مسیرهای خود را بگیریم. به ما می آموزد که این افکار منفی را که مانع ما می شود ، “پاک و جایگزین” کنیم ، مانند اضطراب با افکاری که می تواند ذهنیتی مثبت ایجاد کند و می تواند به ساختن زندگی موفق ما کمک کند.

کتاب های خارجی مقابله با استرس


این یکی از کتابهای کلاسیک با موضوع اضطراب است. این سالها توسط روانپزشکان و روانشناسان خوانده و توصیه شده است.

این کتاب با ارائه یک درک واضح و مختصر از دلایل اضطراب ، کار بسیار خوبی انجام می دهد. همچنین بسیاری از ایده های عالی بسیاری از گزینه های درمانی موجود را به اشتراک می گذارد. این کتاب در مورد اضطراب همچنین بسیاری از استراتژی ها را ارائه می دهد که می تواند افراد مختلف را با سطح اضطراب متفاوتی منطبق کند. از این گذشته ، همه افراد به همان روش دچار اضطراب نمی شوند ، بنابراین درمان ها نباید برش کوکی باشند.

یک منبع عالی آموزشی که با جدیدترین و بهترین مطالب مربوط به علم مقابله با اضطراب به روز شده است.

با استفاده از این کتاب کار ، طیف وسیعی از روشهای اثبات شده برای غلبه بر اضطراب را یاد خواهید گرفت:

این کتاب کار بسیاری از روشهای عالی برای مقابله با اضطراب را شامل می شود.

  • کنترل گفتگوی منفی
  • تکنیک های آرامش و تنفس
  • درک عقاید اشتباه خود را
  • تغذیه ، ورزش و تغییر سبک زندگی که بر اضطراب تأثیر می گذارد
  • نحوه جلوگیری و مقابله با حملات هراس
  • اهمیت تعهد به درمان

کتاب های خارجی مقابله با استرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا