اخباراستاندارد

رفع مشکلات آماده سازی نمونه های آزمایشگاهی

آماده سازی نمونه های آزمایشگاهی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در انجام صحیح آزمایشات مختلف است. به گونه ای که کوچکترین خطا در گردش کار آماده سازی نمونه منجر به خطای فاحش و گاهی غیر قابل جبران در نتیجه آزمایش می گردد. رفع مشکلات آماده سازی نمونه های آزمایشگاهی از دغدغه های محققین و متخصصین است زیرا هر چقدر موانع و تنگناها برطرف شود نتیجه بهتر و قابل اعتماد تری حاصل می گردد.

آماده سازی نمونه های آزمایشگاهی

آماده‌سازی نمونه های آزمایشگاهی در بخش مرکزی شامل چندین مرحله دستی و زمان‌بر است. افزودن معرف به ویال‌ها یا ظروف هضم فرآیندی خسته‌کننده و اغلب ناخوشایند است که در آزمایشگاه‌ها به توان عملیاتی بالا و زمان قابل توجهی نیاز دارد. در این فرآیند با ساده ترین خطا و سهل انگاری جواب آزمایش به طور قابل توجهی تغییر خواهد  کرد بنابراین باید تا حد امکان سعی شود در طول مسیر آماده سازی از دستگاه ها و پلتفرم های اتوماسیون با دقت  بالا استفاده کرد.

Buying-foreign-books-4.webp

دستگاه دوز تمام اتوماتیک

دستگاه دوز خودکار با استفاده از یک پلتفرم واحد که به طور اتوماسیون، افزودن و رقیق‌سازی معرف یا نمونه آزمایشگاهی را انجام می دهد و بسیاری از مشکلات آماده سازی نمونه  آزمایشگاهی را بر طرف می کند و در نهایت گردش کار برتر را برای آزمایشگاه و ایمنی بالاتر را برای اپراتور تضمین می‌کند. از طرفی دستگاه های تمام اتوماتیک، مراحل انجام کار اپراتور را به طور اتواتیک انجام داده و از قرار گرفتن اپراتور در معرض اسیدهای غلیظ و آلودگی های محیطی و … جلوگیری کرده و همچنین از ثبات نتیجه فرآیند اطمینان حاصل می کند.
Buy-books-in-the-original-language-4.webp
برای اطلاع از روش ساخت، طرز کار و کارایی این گونه دستگاه ها و رفع مشکلات آماده ساختن نمونه های آزمایشگاهی،  مقالات معتبر و کتاب های علمی به روزی در سایت آمازون منتشر شده است. شما می توانید برای دانلود و تهیه این منابع به زبان اصلی به سایت فایلسو مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا