آموزشکتاب

دانلود کتاب How to Talk to Anyone زبان اصلی

How to Talk to Anyone
How to Talk to Anyone

 How to Talk to Anyone

 

معرفی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

 

با به کارگیری  ۹۲ ترفند ساده به یه گفتگو کننده ی جذاب تبدیل بشید. لیل لوندز تو کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم با ارائه ی راهکارهای مفید و کاربردی به شما کمک می کنه  تا ارتباطی موثر با دیگران داشته باشید و به خواسته هایتان برسید.

 

موضوع کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم چیست ؟

 

تا به حال آدم هایی رو  مورد ستایش قرار دادید که هر چی می خواهند رو به دست آوردن ؟ قطعا اونها کسایی هستن که تو جلسه های تجاری و  تو مهمونی های اجتماعی با اعتماد به نفس بالا صحبت میکنن افرادی که بهترین مشاغل رو دارن – همسران خوبی رو از آن خود کردن و حساب های بانکی شون پر از پول است. بسیاری از اونها باهوش تر و با استعداد تر از شما نیستن و تحصیلات بالاتری ندارن. پس دلیل این همه موفقیت چیه؟ بعضی از ادم ها فکر میکنن که اونها این ویژگی ها رو به ارث بردن و بسیار خوش شانس هستن اما بهتر که به این فکر کنید که علت موفقیت اونها مهارت بالاشون تو ارتباط با دیگران است.

تو کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم شما با  راهکار های مفیدی آشنا می شید که می تونید با استفاده از اونها به کمال برسید.

همانطور که می دونید هیچ فردی به تنهایی موفق نمی شود . انهایی که به خواسته هاشون رسیدن تو طی سال های متمادی قلب و ذهن افراد زیادی رو به دست آوردن تا در فعالیت هاشون به اونها کمک کنند. لیل لوندز تحقیقات و نظرات اشخاص موفق رو در این کتاب آورده . وقتی به راهکارهای این اثر مسلط می شوید همه افراد – خانواده – همکاران – دوستان  و معاشران دل هایشان را با شادمانی به رویتان باز می کنند و آنچه را که می خواهید در اختیارتون قرار می دهند.

 

جزئیات

 

ناشر :McGraw-Hill Education

تاریخ انتشار :(September 22, 2003)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۷۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا