کتاب

دانلود کتاب Leadership and the One Minute Manager

Leadership and the One Minute Manager
Leadership and the One Minute Manager

Leadership and the One Minute Manager

 

معرفی :

 

کن بلانچاردپاتریشیا زیگارمی و  درا زیگارمی تو کتاب رهبری و مدیر یه دقیقه ای بعضی از با ارزش ترین آموزه های خود را در حوزه ی علوم مدیریتی به شما ارائه می دهند .  نویسندگان در این اثر داستان دیدار یک زن کارآفرین را با مدیر یک دقیقه ای روایت و به کمک آن اصول رهبری موقعیتی را بازگو می کنند.

کن بلانچارد برای دانشجویان علوم مدیریتی و علاقه مندان به رهبری نامی آشنا و شناخته شده است. او با مجموعه کتاب های مدیر یک دقیقه ای خود که با همکاری نویسندگانی مانند جانسون – پاتریشیا زیگارمی و درا زیگارمی نگاشته است مجموعه ای جامع و با ارزش برای علاقه مندان به مطالعه در زمینه ی مدیریت فراهم اورده است بد نیست بدانید آثار او تنها تازه کاران را برطرف نمی کنند بلکه به کار مدیران حرفه ای در سطوح بالا نیز می اید.

 

کتاب مدیریت و رهبری زبان اصلی

 

کتاب مدیریت و رهبری یک دقیقه ای یکی از کتاب های مهم بلانچارد است او در این اثر از روش مدیریتی جدیدی سخن می گوید که نام ان را ( رهبری موقعیتی ) گذاشته همانطور که از اسمش پیداست روشی از رهبری است که اصول آن موقعیت هایی مقطعی و در نتیجه نسبی را شامل می شود . در حقیقت شیوه ای که لانچارد ارائه می دهد نیازمند شناسایی دقیق مراحل یشرفت کارکنان در امور گوناگون است به اضافه ی سه مهارت ویژه که شرح ان به طور کامل در کتاب امده است.

کن بلانچارد مثل همیشه برای بازگو کردن مطالب خود از داستان بهره گرفته داستانی که او در این اثر روایت می کند در مورد خانوم کار افرینی است که در اداره ی کسب و کار خود با چالشی روبرو شده و تنها چاره اش برای حل این مسئله مراجعه به مدیر یک دقیقه ای و استفاده از رهنمودهای اوست.

اگه قصد اشنایی با کار امدترین اصول مدیریتی رادارید این کتاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

جزئیات :

 

ناشر : William Morrow   

تاریخ انتشار :(October 15, 2013)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا