کتاب

دانلود کتاب Smarter Faster Better زبان اصلی

Smarter Faster Better
Smarter Faster Better

 

کتاب Smarter Faster Better زبان اصلی

 

معرفی کتاب :

 

کتاب باهوش تر – سریع تر – بهتر راهکار هایی برای داشتن زندگی شادتر موفق تر و پر بار ارائه می دهد .

چارلز داهیک لزوما به این صورت نیست که موفق ترین افراد سخت کوش تر هستند افراد موفق متفاوت فکر کنند آن ها می دانند که مغز ما در یک زمان متفاوت تکامل پیدا کرده است و ما خیلی راحت ممکن است توانایی تمرکز کردن را از دست بدهیم . افراد موفق عادت هایی را ایجاد می کنند تا عمیق تر فکر کنند . با عمیق فکر کردن می توانید خودتان را در معرض همه جور اطلاعاتی قرار بدهید و یاد بگیرید چطور اطلاعات مهم را جدا کنید و چیز های مهم را جذب کنید .

موقعیت شناسی راهی است برای آموزش تفکر تا در مواقع بحران بهترین واکنش را داشته باشید و اصولا موقعیت شناسی به معنی عمل ساختن نقشه های ذهنی است . افراد موفق فقط به اندازه ی نیم درجه با جزئیات بیشتر نسبت به سایرین تصویر سازی می کنند و می دانند تمرکز از راه تعریف کردن داستان برای خودمان به وجود می آید .چارلز داهیک به خاطر نوشته هایش در زمینه های کسب و کار برنده جایزه پولیتز نیویورک تایمز شده است .

از آثار معروف داهیک می توان به کتاب قدرت عادت اشاره کرد .

 

 خرید کتاب باهوش تر – سریع تر – بهتر

 

راهکار هایی در مورد این که چگونه انگیزه خود را حفظ کنید و آن را نسبت به گذشته ارتقا دهید و در راه درست باقی بمانید و در تیم های گوناگون نقش به سزایی داشته باشید تا خلاقیت بازدهی و موفقیت خود را در زندگی شخصی و کاری به حداکثر برسانید . اگر می خواهید زندگی شادتر – موفق تر – پربارتر داشته باشید خوندن این کتاب را به شما پیشنهاد می کنم.

جزئیات :

 

ناشر : Random House Books 

تاریخ انتشار :(January 12, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا