کتاب

دانلود کتاب The Art of Minimalism از امازون

The Art of Minimalism
The Art of Minimalism

 


:The Art of Minimalism

 

معرفی هنر زندگی مینیمالیستی :

 

آیا تا به حال از شدت بی نظمی زندگی تان احساس خفگی و استرس کرده اید ؟

راه چاره ی شما مطالعه ی کتاب هنر زندگی مینیمالیستی است . اولیویا تلفورد در این اثر پرفروش به شما تکنیک های ساده و جامعی را می آموزد که می توانید از آن  ها برای نظم دادن به خاننه و ذهنتان استفاده کنید .

آیا آماده  هستید که از شر وسایل زیاد بی استفاده رها شوید اما مطمئن نیستید از کجا باید شروع کنید ؟ همه ی آنچه که به دنبال آن هستید این جاست .

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

 

آشفتگی – درهم ریختگی – آشغال ها … اسمش را هر چه که می خواهید بگذارید . اما حقیقت ماجرا این است که شما وسایل فراوانی دارید که فضاهایی غیر ضروری را اشغال می کنند.

مساله اینجاست که وقتی فضای اطرافتان با چیزهای بیهوده پر شده باشد هرج و مرج شما را فرا می گیرد . این آشوب بیش از پیری که تصور می کنید بر ای سلامت و جسم و روان شما  آسیب زاست.

آیا شب ها زمانی که می خواهید بخوابید سریع و راحت به خواب می روید یا اینکه ذهنتان پر از آشوب و سرصدا است ؟ احتمالا اغلب افراد از دست صدای بدجنس و مضطربی که در سرشان زندگی می کند به ستوه آمده اند و نمی دانند با به هم ریختگی ذهنشان چه کار کنند . نه تنها خانه های ما پر از آشفتگی است بلکه مغزمان نیز مضطرب در حال تکاپو و نگران رویداد های آینده است .

کتاب  شگفت انگیز هنر زندگی مینیمالیستی به شما می آموزد چگونه می توان آشفتگی را از خانه ها – روابط – احساسات و سایر جنبه های زندگی تان دور کنید و به آن شادی و آسودگی ای که شایسته ی آن هستید دست یابید .

اولیویا تلفورد این کتاب رادر سال ۲۰۱۹ منتشر کرد و مورد تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت . با هنر زندگی مینیمالیسمی می آموزید چگونه چیز هایی که در اختیار دارید مانع رسیدن شما به رویاهایتان می شوند این اثر می تواند زندگی شما را دگرگون کند و باعث شود در سال های بعد نیز منظم بمانید.

 

دانلود کتاب زندگی مینیمالیستی

 

جزئیات

ناشر :Independently published

تاریخ انتشار : (August 31, 2019)

زبان :انگلیسی

تعداد صفحات :۱۲۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا