کتاب

فواید عالی کتاب های الکترونیکی

همانطور که ما به سوی عصردیجیتال حرکت می کنیم,برای همه ضروری است که زمان راحفظ کنیم…

تعدادخوانندگان کتاب هر روز کاهش می یابد…

مزایای متعددی از کتب الکترونیکی وجود دارد که به همین دلیل است که؛ موسسات آموزشی و سازمان‌ها داده‌های عینی را از طریق کتاب های الکترونیکی به خوانندگان ارائه می‌کنند .

(6) مزیت کتابهای الکترونیکی,,

(1) بصورت آنلاین

جالب‌ترین کیفیت کتاب‌های الکترونیکی این است که آن‌ها قابل‌حمل هستند . یک کتاب الکترونیکی می‌تواند هزاران کتاب الکترونیکی درون خود داشته باشد…واینکه فردنگران محدودیت ذخیره کتاب نیست ودانش آموزان مجبورنیستندچندین کتاب راحمل کنند,,

(2) به هنگام سازی آسان

وقتی که معلم به شما می‌گوید که یک نسخه جدید از رمان قدیمی را تغییر دهید شما پول خرج می‌کنید و یک کتاب جدید از بازار می‌خرید , اما با (( کتاب های الکترونیکی ,)) درست بر عکس است و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه updateکلیک کنید تا آخرین نسخه یک کتاب را دریافت کنید .

(3) پس اندازپول وزمان

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کتاب‌های الکترونیکی این است که زمان وپول زیادی را پس‌انداز می‌شود . دانشجویان صدها دلار صرف خرید رمان از کتاب‌فروشی‌ها می‌کنند . علاوه بر این , آن‌ها مجبور بودند از یک شهر به دیگری سفر کنند تا محتوای مورد نیاز را دریافت کنند .اما امروزه با *کتاب‌های الکترونیکی* در جیب‌های خود , در عرض چند ثانیه همه چیز در دسترس آنهاست .

(4) تاثیر روی چشم ها

یکی دیگر از مزایای جالب خواندن الکترونیکی این است که می‌توان با توجه به سطح راحتی چشم‌ها , روشنی صفحه را تنظیم کرد . بیشتر خوانندگان دارای یک ویژگی تاریک هستند که باعث ایجاد استرین چشمی نمی‌شوند .

(5) کنترل والدین

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات الکترونیکی , دسترسی دانش آموزان به انواع محتوای آنلاین است . به همین دلیل است که والدین باید مراقب آنچه که می‌خوانند , باشند . درست مانند “”برنامه کنترل والدین“” برنامه‌هایی وجود دارند که به آن‌ها در به روز رسانی تنظیمات حریم خصوصی کتاب‌های الکترونیکی کمک می‌کنند.

(6) اشتراک گذاری محتوا

برخلاف کتاب‌های منتشر شده , فرد می‌تواند کتاب‌های الکترونیکی را به اشتراک بگذارد . یک *ویژگی اجتماعی *در کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که محتوی همه کاربران را به اشتراک بگذارید . شما ممکن است یک کتاب منتشر شده به یک دوست داشته باشید, اما یک کتاب الکترونیکی می‌تواند فورا ً به تعداد زیادی از افراد داده شود . کتاب‌های الکترونیکی به دانش آموزان و همسالان اجازه می‌دهند تا در زمان واقعی با مدیران و معلمان خود هم‌کاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا