کتاب

کتاب راهنمای جامع ویندوز 10 زبان اصلی

برای خرید کتاب راهنمای کامل ویندوز 10 که مناسب تمام متدیان است می توانید از وب سایت فایلسو درخواست کتاب خارجی  داده تا ما برای شما آآن را از وب سایت آمازون به بهترین شکل ممکن تهیه نماییم. کتاب ویندوز 10 زبان اصلی کاملا مناسب و راهنمای قدم به قدم ویندوز 10 می باشد تا افراد مبتدی هم بتوانند از آن  بهره مند شوند. توضیحات بیشتر از این کتاب رو در زیر می توانید مشاهده نمایید.  این کتاب  به عنوان پرفروش ترین کتاب آمازون در خصوص راهنمای ویندوز 10 می باشد . با این کتاب شما می توانید از یک کاربر ساده به یک کاربر پیشرفته تبدیل شده که حتی عیب یابی ویندوز خود را نیز بتوانید انجام دهید. توضیحات اصلی در متن ترجمه شده در  پاراگراف های پایین آمده است. با آرزوی موفقیت برای شما.

کتاب راهنمای جامع ویندوز 10 زبان اصلی

کتاب راهنمای جامع ویندوز 10 زبان اصلی

با ویندوز 10 برای سالمندان For Dummies ، آشنایی با ویندوز 10 فرایندی بدون درد است. اگر علاقه ای به یادگیری اصول اولیه این سیستم عامل ندارید و نیازی به حفر کامپیوتر های گیج کننده کامپیوتر ندارید ، بیشتر به دنبال آن نباشید.

این کتاب از یک رویکرد گام به گام استفاده می کند که به طور خاص برای کمک به کاربران بار اول ویندوز 10 که بالای 50 سال هستند ، ارائه زبان قابل فهم آسان ، متن با چاپ بزرگ و فراوانی از تصاویر مفید در این راه است. !

  • با ویندوز 10 در هر دستگاه کار کنید
  • بارگذاری ، ویرایش و بارگیری تصاویر
  • بازی کنید و از رسانه های اجتماعی لذت ببرید
  • سیستم خود را ایمن نگه دارید
  • تعمیر و نگهداری روزمره را انجام دهید

اگر به تازگی اولین رایانه خود را خریداری کرده اید یا به یک مدل جدید ارتقا داده اید ، ویندوز 10 For Seniors For Dummies همه چیزهایی را که شما نیاز دارید برای انتقال تا آنجا که ممکن است صحیح ارائه می دهد! 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا