کتاب

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

آیا سعی در یادگیری زبان فرانسه با کتاب دارید؟ خوب ، یکی از سنتی ترین روش های یادگیری زبان استفاده از کتاب یا کتاب درسی است. مطمئنا ، گزینه های بسیاری دیگر ، مانند ثبت نام در درس ، پیدا کردن مدرس ، استفاده از برنامه تلفن همراه یا حتی مسافرت وجود دارد. با این حال ، برخی از افراد ممکن است بخواهند این زبان را به تنهایی یاد بگیرند و ممکن است ترجیح دهند از یک روش سنتی مانند استفاده از کتاب استفاده کنند. فایده استفاده از یک کتاب خودآموزی این است که می توانید هر زمان که بخواهید با سرعت خود بروید و مطالعه کنید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید از کتاب یاد بگیرید و می خواهید به تنهایی زبان فرانسه را یاد بگیرید ، یا قبلاً بعضی از آنها را یاد گرفته اید و می خواهید مهارت های خود را قلم بزنید ، در اینجا لیستی از کتاب هایی وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد. در ادامه بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه و کتاب های لاتین آموزش فرانسوی برای شما لیست شده اند که می توانید در صورت تمایل به خرید آن ها از وب سایت فایلسو  درخواست کتاب خارجی داده  داده تا ما آن ها را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کنیم.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

سریال Practice Makes Perfect کتابهایی برای یادگیری چندین زبان مختلف دارد. اگر به دنبال شروع به یادگیری زبان فرانسه با یک کتاب مبتدی هستید و سپس به کتابهای پیشرفته تر و خاص تر در یک سری دیگر بروید ، ممکن است کتاب Practice Makes Perfect Complete کامل همه در یک فرانسوی برای شما مفید باشد. سریال Practice Makes Perfect French شامل: پایه فرانسوی ، گرامر کامل فرانسوی ، مکالمه فرانسوی ، سازنده جملات فرانسوی ، مدت زمان افعال فرانسوی ، دستور زبان فرانسوی متوسط ​​و دستور زبان پیشرفته فرانسوی است. کتاب کامل فرانسوی همه در یک ترکیبی از هر هفت کتاب است. این شامل 37 درس با بیش از 500 تمرین است. سیستم آنها در بسیاری از تمرینات به یادگیری متکی است. این کتاب همچنین با اپلیکیشنی که می توانید آن را بارگیری کنید ، شامل فلش کارت ها برای یادگیری واژگان و پخش صوت با تمرین هایی برای تمرین تلفظ است.

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

اگر شروع به یادگیری زبان فرانسه از ابتدا کرده اید و دوست دارید آن را با استفاده از یک روش دستور زبان سنتی یاد بگیرید ، آنگاه قدم به قدم آسان فرانسوی ممکن است مناسب شما باشد. همانطور که از نام کتاب می بینید ، این سیستم تدریجی ، گام به گام برای یادگیری زبان فرانسه دارد. شما با ابتدایی ترین مفاهیم گرامر شروع می کنید و یک بار و یک قدم به جلو حرکت می کنید. در این کتاب مفاهیم به ترتیب اهمیت ، و همچنین بیش از 300 مورد از افعال متداول ارائه شده است. در این کتاب همچنین می توانید تمرین های زیادی را برای تمرین و مسابقه از خود پیدا کنید ، همچنین بسیاری از خواندن متن جالب. دانش آموزان از این کتاب لذت می برند زیرا ساده و آسان است و همچنین با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

اگر از قبل زبان فرانسه را می دانید ، اما دوست دارید واژگان خود را گسترش دهید ، ممکن است لذت ببرید از مهارت بارون در مسترینگ واژگان فرانسه : یک رویکرد موضوعی. همانطور که از نام آن پیداست ، کتاب توسط مضامین برگزار می شود ، که در آن می توانید واژگان لازم را برای هر یک از 24 موضوع خاص بیاموزید. برخی از مضامین شامل شرایط تجاری ، اصطلاحات پزشکی ، اقلام خانگی ، غذا و ناهار خوری و حمل و نقل است. نسخه جدید این کتاب شامل MP3 صوتی است که شامل 10 ساعت صدا برای همراهی مطالب کتاب است که به شما در یادگیری تلفظ صحیح همه کلماتی که می آموزید کمک می کند. بنابراین اگر به دنبال یادگیری بسیاری از واژگان فرانسوی هستید ، این کتاب قطعاً می تواند به شما کمک کند.

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

برخی افراد واقعاً از یادگیری چیزهای جدید با رویکرد سریال کتاب “Dummies” لذت می برند. اگر شما یکی از این افراد هستید ، منابع مختلفی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری زبان فرانسه کمک کند : فرانسوی برای Dummies ، French French برای Dummies ، افعال فرانسوی برای Dummies ، French Essentials for Dummies ، عبارات فرانسوی برای Dummies ، عبارات فرانسوی برای Dummies و فرانسوی برای Dummies Audio Set. فرانسوی همه در یک برای دامادهامجموعه ای از تمام این منابع در یک کتاب به همراه یک CD صوتی است. سریال French for Dummies برای یادگیری زبان فرانسه از جمله مهارت صحبت کردن ، خواندن و نوشتن یک رویکرد ساده و سر راست دارد. این همچنین شامل برخی از مطالب است که به طور خاص فرانسه کانادایی است. همچنین ، CD صوتی در نظر گرفته شده است تا در مهارت درک مطلب و صحبت کردن شما کمک کند.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

شرکت برلیتز برای موسسات زبان خود و همچنین کتابها و مطالبی برای یادگیری زبانها در سطح بین المللی شناخته شده است. اگر به سیستم برلیتز علاقه دارید و می خواهید از کتابی استفاده کنید که به طور خاص برای خودآموزی طراحی شده باشد ، ممکن است بخواهید کتاب خودآموخته برلیتز را برای کتاب فرانسوی بررسی کنید . سیستم Berlitz ادعا می کند که می تواند شما را به صورت طبیعی به شما یاد دهد ، نه با استفاده از حافظه های خسته کننده و آموزش های گرامر. درعوض ، دانش آموزان باید بتوانند قواعد دستور زبان را بطور شهودی یاد بگیرند ، بنابراین توضیحات گرامر زیادی در این کتاب وجود ندارد. هدف از سیستم طبیعی آنها این است که شما را از طریق مکالمات بیاموزید. همچنین ، این کتاب شامل تمرین های شفاهی و همچنین نکاتی درباره تلفظ است .

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

کتاب دیگری که به خود آموزش مورد استفاده قرار گیرد این است کامل زبان فرانسه مبتدی تا متوسط دوره . این کتاب ، با این حال ، برای زبان آموزان مبتدی است که برخی از اصول اولیه زبان فرانسه را آموخته اند و می خواهند به سطح متوسط ​​پیش بروند. در صورت خرید کتاب ، دو CD صوتی نیز دریافت می کنید و یک دوره آنلاین نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این کتاب می توانید مکالمات ، خواندن ، نوشتن و گوش دادن خود را از طریق مکالمات ، واژگان ، توضیحات گرامر و تمرین های عملی توسعه دهید. روش شناسی این کتاب همان چیزی است که آنها “روش کشف” می نامند ، به این معنی که شما برای یادگیری بهتر آنها قوانین و الگوی خود را به صورت خودتان ترسیم می کنید. و اگر از این کتاب و روش شناسی آن لذت می برید ، کتابهای فرانسوی دیگری نیز در سریال Teach Yourself وجود دارد.

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

DK دارای یک سری بسته زبان برای یادگیری زبانهای مختلف است و همه آنها به دلیل جذابیت بصری شناخته شده اند. اگر می خواهید زبان فرانسه را یاد بگیرید و یادگیرنده بصری باشید ، ممکن است بخواهید برای یادگیری زبان فرانسه از سیستم Complete Language Pack یاد بگیرید. جلد کتاب تبلیغ می کند که می توانید فقط 15 دقیقه در روز فرانسه را یاد بگیرید. دلیل این امر این است که برنامه آنها در 60 واحد برگزار می شود که در هر 15 دقیقه می توانند تکمیل شوند. این کتاب با مضامین عملی برگزار می شود و بر اساس مکالمات روزمره ساده اما واقعی ساخته شده است. اگر بسته کامل را خریداری کنید ، یک کتاب تصویری فرانسوی بصری با اندازه جیبی و راهنمای دستور زبان اصلی فرانسوی نیز دریافت می کنید. همچنین می توانید دو برنامه رایگان همراه با بسته را بارگیری کنید ، با تعداد زیادی صدا که می تواند به شما در تمرین مهارت های گوش دادن و صحبت کردن کمک کند.

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

مسلط به فرانسوی: کاملترین راهنمای مطالعه برای یادگیری فرانسه ، کتابی است که توسط خالق وبلاگ محبوب فرانسه talkinfrench.com نوشته شده است. این کتاب به جای اینکه فقط اطلاعاتی در مورد زبان فرانسه داشته باشد ، نکاتی در مورد چگونگی یادگیری بهتر زبان ، مانند کمک به ایجاد برنامه های مطالعه ، ترفندها و منابع مختلفی که می توانید برای تسریع در یادگیری خود ، چگونگی حفظ انگیزه ، استفاده کنید ، ارائه می دهد. و چگونه می توان از منابع مختلف فرانسوی مانند مواردی که در رسانه ها یافت می شود قدردانی کرد. بنابراین ، این فقط یک راهنمای مطالعه است فقط یک کتاب درسی فرانسه. بنابراین اگر می خواهید کتابی تهیه کنید که بتواند در سازماندهی و برنامه ریزی برای تجربه یادگیری زبان فرانسه خود برنامه ای ایجاد کند ، این ممکن است کتاب مناسب برای شما باشد.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه

اگر از یادگیری با استفاده از انواع مختلف رسانه لذت می برید ، شاید از برنامه Living Language لذت ببرید. این برنامه دارای مطالبی برای یادگیری چندین زبان مختلف است. روش آنها در ابتدا برای وزارت امور خارجه آمریكا ایجاد شده اما امروزه به طور گسترده برای یادگیری زبان های خارجی است. دوره Living Language French، Complete Edition از مبتدی به سطح پیشرفته می رود و شامل سه کتاب درسی ، نه سی دی صوتی و مطالب آنلاین می باشد.

این کتاب شامل 46 درس با تمرین های مرور و یادداشت های فرهنگ ، یک واژه نامه و خلاصه دستور زبان است. سی دی های صوتی شامل واژگان ، دیالوگ ها ، و تمرین های صوتی است و مواد آنلاین شامل کارتهای فلش ، بازی ها و آزمون های تعاملی است. روش Living Language برای اینکه بتوانید از ابتدا ارتباط برقرار کنید ، یادگیری کلمات و اصطلاحات اساسی را ترویج می کند ، و به آرامی دستور زبان و واژگان خود را ایجاد کنید تا بتوانید مکالمات پیشرفته تری داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا