کتاب

دانلود کتاب The 5 Second Rule زبان اصلی

The 5 Second Rule
The 5 Second Rule

The 5 Second Rule

معرفی :

 

برای داشتن یه زندگی راحت و بدون استرس چه کاری باید انجام بدیم ؟ مل رابینز تو این کتاب قانون ۵ ثانیه به شما یاد میده که با اطمینان تو زندگی خود قدم بردارید و توانایی هاتون رو کشف کنید . با خوندن این اثر پر فروش می تونید امید و انگیزه خودتون رو برگردونید و استعداد های مخفی وجودتون رو پیدا کنید .

سریع ترین راهکاری که می تونید با کمک این  زندگی – اعتماد به نفس و کسب و کار خودتون رو دگرگون کنید چیه ؟ مل رابینز قانونی را کشف کرده که با به کار بردن آن قادر خواهید بود در تمامی لحظات زندگی با سختی ها و مشکلات کنار بیاید و بهره وری خود رو در زندگی افزایش دهید . تنها کافی است یه تصمیم کوچک بگیرید و تنها در عرض چند ثانیه زندگی خود را متحول سازید .

 

دانلود کتاب  قانون پنج ثانیه

 

کتاب قانون پنج ثانیه ( The 5 Second Rule ) به شما آموزش میده چطوری با کیفیت زندگی کنید – عشق بورزید – کار کنید و با  اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید . این قانون نتیجه تحقیقاتی است که برای داشتن یه زندگی سالم و مفید به عمل آمده اند. با شنیدن این کتاب به نوعی بیداری درونی می رسید و وضعیت زندگی خود را بهبود می بخشید .

با یه بار عملی کردن این قانون دیگه به شکلی خودکار تو تمامی کارهاتون و تو همه مراحل زندگی همراه شما خواهد بود. تنها کافی است شجاعت به خرج دهید و چیزی خارق العاده در زندگی خود خلق کنید . ای راهکار کوتاه می تواند کل زندگی تان را عوض کند . کتاب قانون پنج ثانیه بر اساس زندگی واقعی نوشته شده پر از تجربه هایی است از کسانی که در این جهان واقعی زندگی می کنند.

نویسنده به شما کمک می کند که از منطقه امن خود بیرون بیاید و به فردی بهتر تبدیل شوید . او عقیده دارد این که می گویند برای ایجاد تغییر باید احساس آمادگی داشته باشید دروغی بیش نیست . باید به دل ترس هایتان بروید و ریسک کنید. در این صورت است احساس انگیزه می کنید و دلهره تان برای همیشه از بین می رود .

اگه به دنبال تغییر زندگی خود و قدم گذاشتن در مسیر درست هستید و می خواهید با اعتماد به نفس و عزمی راسخ هر آن چه را که در زندگی می خواهید به دست بیاورید خوندن این کتاب را از دست ندهید .

 

جزئیات :

 

ناشر :Savio Republic

تاریخ انتشار : (February 28, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا