کتاب

بهترین کتاب های آشپزی خارجی سال ۲۰۲۴

خرید و دانلود کتاب های آموزش آشپزی زبان اصلی از آمازون

کتاب آشپزی ، مجموعه ای از دستور پخت و اطلاعات در مورد آماده‌سازی و سرو غذا است . در این مقاله به معرفی برترین کتاب های آشپزی آمازون در سال ۲۰۲۴ می پردازیم که از نظر ویرایشگران آمازون این کتاب ها کاربردی ترین کتاب های آشپزی در سال ۲۰۲۴ هستند. شما می توانید برای خرید کتاب از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

کتاب آشپزی

پرفروش ترین کتاب های آشپزی آمازون در سال ۲۰۲۴

کتاب تخصصی آشپزی می تواند منبع الهام برای غذاهای جدید و خلاقانه باشد و می تواند به شما کمک کند تا مهارت های آشپزی خود را بهبود بخشید و تکنیک های جدید را بیاموزید زیرا بسیاری از کتابهای آشپزی حاوی نکات و ترفندهایی از سرآشپزهای حرفه ای هستند.در این مطلب به معرفی پرطرفدارترین کتاب های آشپزی در آمازون پرداخته شده است. این فهرست توسط ویرایشگران آمازون تهیه شده است و این کتاب ها جز جدیدترین کتاب های آشپزی در آمازون هستند.

خرید کتاب آشپزی خارجی از آمازون

برای چاپ کتاب آشپزی به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

 

خرید کتاب‌های آشپزی زبان اصلی: راهی ساده برای بهبود مهارت‌های آشپزی

خرید کتاب‌های آشپزی به زبان اصلی امری ساده و همیشه ممکن است. امروزه با فراهم شدن امکانات خرید آنلاین، انتخاب و خرید کتاب‌های آشپزی از سایت‌های معتبر روز به روز آسان‌تر می‌شود.

برترین کتابهای آموزش آشپزی در آمازون در سال ۲۰۲۴

از بین هزاران کتاب آشپزی موجود، انتخاب بهترین کتاب‌ها مهم است. این کتاب‌ها به شما امکان می‌دهند تا با بهترین دستورالعمل‌ها و تکنیک‌های موجود آشنا شوید و تجربه‌ی پخت و پز لذیذی را داشته باشید.راهنمای آشپزی به زبان اصلی ابزاری مهم برای آموزش و آشنایی با تکنیک‌ها و مواد غذایی مختلف است. این کتاب‌ها به شما امکان می‌دهند تا به صورت مستقل و مطمئن غذاهایی خوشمزه و خوش‌سلیقه طبخ کنید.در ادامه لیست پرفروش ترین کتاب های آشپزی خارجی در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی می کنیم.

۱ . Open Wide: A Cookbook for Friends

نویسنده : Jess Damuck , benny blanco  ( جس داموک، بنی بلانکو )

اولین کتاب آشپزی بنی بلانکو ، نامزد سلنا گومز ، که همه چیزهایی را که باید در مورد آشپزی، لذت بردن از زندگی و برپایی بهترین مهمانی شام در تمام دوران ها بدانید را به شما می آموزد.

۲ . Islas: A Celebration of Tropical Cooking-125 Recipes from the Indian, Atlantic, and Pacific Ocean Islands

نویسنده : Von Diaz ( ون دیاز )

بازتابی صمیمی در طعم‌های جسورانه و داستان‌های بزرگ آشپزی در جزیره‌های گرمسیری، با ۱۲۵ دستور غذا، از نویسنده مشهور غذا، ون دیاز.

۳ . Keep It Zesty: A Celebration of Lebanese Flavors & Culture from Edy’s Grocer

نویسنده : Edy Massih

مورد انتظارترین کتاب آشپزی سال ۲۰۲۴ توسط Food Network و Epicurious.

۴ . Newt: A Cookbook for All

نویسنده : Newt Nguyen ( نیوت نگوین )

جذابیت قابل توجه نیوت و ویدیوهای آشپزی پر سر و صدا، اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است و اکنون، او شما را دعوت می کند که به دنیای او قدم بگذارید، جایی که آشپزی یک ماجراجویی است. اولین کتاب آشپزی او برای همه است، با بیش از ۷۵ دستور غذای مبتدی دوستانه و بسیار رضایت بخش.

۵ . Old Time Hawkey’s Recipes from the Cedar Swamp: A Cookbook

نویسنده : Old Time Hawkey

با ۱۰۰ دستور غذا و داستان آرامش بخش که از زیبایی شمال میشیگان الهام گرفته شده است، وارد دنیای جادویی Old Time Hawkey شوید.

۶ . Big Moe’s Big Book of BBQ: 75 Recipes From Brisket and Ribs to Cornbread and Mac and Cheese

نویسنده : Moe Cason ( مو کیسون )

استاد پیت، مو کاسون، ۷۵ دستور غذای مورد علاقه خانواده اش را به اشتراک می گذارد.

۷ . Health Nut: A Feel-Good Cookbook

نویسنده : Jess Damuck ( جس داموک )

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های USA TODAY  است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا