کتابمقالهمنابع لاتین

مهندسی ژنتیک در تکامل بشر

همانطور که قرن بیستم عصر فیزیک و Engineering بود، قرن بیست و یکم نیز عصر زیست شناسی و Genetic خواهد بود. مهندسی ژنتیک شامل تغییر و دستکاری در ژن و صفات یک گونه است به طوری که به منظور اصلاح و تغییر در موجودات به صورت مصنوعی در DNA آن ها تغییر ایجاد می کنند.

Genetic Engineering چیست

مهندسی ژنتیک علمی است که در سال ۱۹۷۰ ظهور پیدا کرد، پژوهشگران و محققیق با استفاده از Genetic Engineering در DNA مواد دستکاری کردند و آن ها را با DNA مواد دیگر ترکیب کردند. این فرایند داخل آزمایشگاه ها و به صورت غیر طبیعی انجام می شود.
22.webp

کاربرد های مهندسی ژنتیک

استفاده از شیوه های مهندسی ژنتیک در علوم و عرصه های مختلف بسیار گسترده و متنوع بوده است مانند اصلاح ژنتیکی گیاهان، شاخه های مختلف پزشکی، انرژی، دارویی، دامپروری، کشاورزی و …، با ورود Genetic Engineering به هر عرصه ای تحولات چشم گیری در آن رخ داده است و باعث پیشرفت و توسعه آن صنعت شده است.

Genetic engineering in human evolution

در Genetic Engineering قادر خواهیم بود ژنوم انسان را ویرایش کنیم تا نقایص مادرزادی و خطرات بیماری را تصحیح کنیم. زمانی که انسان ها کنترل مستقیمی بر زیست شناسی خود داشته باشند، چه شاهکارهای دیگری ممکن است امکان پذیر شود؟ به طور خاص، آیا این فناوری‌ها به ما اجازه می‌دهند تا خودمان را برای زنده ماندن در محیط‌های بیگانه در اعماق فضا و اطراف ستاره‌های دیگر اصلاح کنیم؟  وضعیت Genetic Engineering انسان چیست؟
219.webp

دانلود مقالات مهندسی ژنتیک در تکامل بشر

برای پاسخگویی به سوالات در باره ی مهندسی ژنتیک در تکامل بشر و دانلود مقالات علمی معتبر در رابطه با Genetic Engineering می توانید به سایت فایلسو مراجعه کنید و کتاب و مقالات منتشر شده در مجلات علمی و پزشکی را به زبان اصلی و با بالاترین سطح کیفیت چاپ دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا