روانشناسیکتاب

خرید کتاب زیبای کاش کسی جایی منتظرم باشد زبان اصلی

 

I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere

 

I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere
I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere

 

 

معرفی :

 

کتاب صوتی کاش کسی جایی منتظرم باشد یکی از مشهورترین آثار آنا گاوالدا نویسنده‌ی سرشناس فرانسوی است. این کتاب مجموعه‌ای متشکل از چند داستان کوتاه شنیدنی‌ست که کم و بیش تمامشان برگرفته از رویدادهای معمولی زندگی‌ واقعی‌اند. لازم به ذکر است که این مجموعه داستان پرفروش تاکنون به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده و جایزه‌ی Grand Prix RTL-Lire را نیز برای گاوالدا به ارمغان آورده است.

راز موفقیت و محبوبیت آنا گاوالدا (Anna Gavalda) بیش از همه در این است که در آثاری که تاکنون نوشته، به هیچ‌ عنوان به دنبال تقلید از سرمشق‌های معین و پیروی از کلیشه‌های ادبی نبوده است. او به عنوان یک نویسنده صرفاً می‌کوشد تا تصویر خودِ حقیقی‌اش را در نوشته‌های داستانی‌اش منعکس کند؛ اما خود حقیقی این نویسنده‌ی فرانسوی کیست و چگونه است؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید تمام آثار او را مطالعه کرده باشیم؛ با این حال اگر بخواهیم فوراً جوابی به این پرسش بدهیم، می‌توانیم او را نمونه‌ی مثالین یک آدم ساده و معمولی بدانیم!

کتاب صوتی کاش کسی جایی منتظرم باشد (I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere)  این مجموعه داستان از سیزده قصه‌ی کوتاه تشکیل شده، که به ترتیب عناوین پیش رو را بر خود دارند: «آداب عشق‌بازی در سن ژرمن دپره، باردار، این مرد و زن، اپل تاچ، شنبه شب، آمبر، مرخصی، رویداد روز، نخ بخیه، جونیور، سال‌ها، کلیک – کلک، عاقبت کار.»

این داستان‌ها جملگی از زبان ساده‌ و روانی برخوردارند که از وجوه بارز سبک نگارش آنا گاوالدا به شمار می‌رود. انسان‌های معمولی با دغدغه‌های معمولی‌ اما مهمی چون عشق، تنهایی و نظایر اینها، شخصیت‌های اصلی داستان‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

از تمام علاقه‌مندان به ادبیات روز دنیا، خصوصاً طرفداران ژانر داستان کوتاه، دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی قصه‌های پرکشش این کتاب باشند.

 

جزئیات :

ناشر :Riverhead Trade 

تاریخ انتشار :(December 2, 2003)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات:۲۰۸

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا