آموزشکتاب

دانلود کتاب زیبای Fearless & Fabulous اثر کارا الویل لیبا

Fearless & Fabulous
Fearless & Fabulous

 

دانلود کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

 

 

معرفی کتاب :

 

فقط و فقط یک چیز ما را از خلق زندگی رویایی مان باز میدارد : ترس

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن یک اثر انگیزشی کاربردی و مفید است که به قلم کارا الویل لیبا تالیف شده است . هدف این کتاب افزایش اعتماد به نفس و آگاهی رسانی به بانوانی است که همواره در تلاشند تا زندگی بهتری داشته باشند . درون آینه به خود بنگرید ! اگر ترس هایتان را کنار می گذاشتید چه شخصیتی بودید ؟

شاید تا به حال به این موضوع اندیشیده باشید که در طول روز بسیاری از ما کارهایی را انجام می دهیم که ممکن است هیچ علاقه ای به آن نداشته باشیم اما در عین حال نمی توانیم آن را انجام ندهیم . برای نمونه می توان به شغل و محیظ کاری اشاره کرد و یا حتی یک رابطه عاطفی .  بسیاری از افراد صرفا به دلیل عادات شان نمی توانند خود را از وضعیتی که راضی نیستند رهایی دهند. همین امر می تواند آسیب بسیاری به روح و روان یک فرد وارد نماید .

 

خرید کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

 

ساختار این کتاب که سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود شامل ده راهبرد اصلی در ده فصل می باشد.تمریناتی که در پایان هر فصل ارائه شده راهی برای اجرای تمام نکاتی است که در طول این کتاب می آموزید . کاربرد پذیری اثر پیش رویتان به حدی است که همچون یک اثر مرجع برای خوانش های مجدد به آن مراجعه خواهید کرد .

خوب است که بدانید بانوان موفق بسیاری از سراسر جهان راهکارهای کتاب حاضضر را در پیش گرفته اند و با ترس های خود روبرو شده اند . کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به شما کمک می کند تا خصوصیاتی که هر زن افسانه ای از آن برخوردار است در وجود شما نیز پرورش پیدا کند و تفکرات و محدودیت های گذشته دیگر سد راهتان نباشد .

 

جزئیات :

ناشر :Passionista Publishing 

تاریخ انتشار :(August 1, 2014)

زبان :انگلیسی

تعداد صفحات :۱۱۸

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا